نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 آبان 1402
ساعت 11:00

آمار بازیکنان Assassin’s Creed 4: Black Flag از 34 میلیون گذشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اندکی پس از انتشار خبری از رضایت یوبی‌سافت پیرامون عرضه عالی Assassin’s Creed Mirage، این شرکت حالا اعلام کرده که بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در دهمین سال عرضه خود حالا از آمار 34 میلیون بازیکن عبور کرده است. گفتنی است که بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag اولین بار در 29 اکتبر سال 2013 یعنی ده سال پیش عرضه شد و انتشار این خبر درباره یکی از بازی‌های قدیمی سری، همزمان با عرضه موفق بازی Assassin’s Creed Mirage که با هدف بازگشت به سبک گیم‌پلی عناوین قدیمی‌تر منتشر شد می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران قدیمی سری باشد.

بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag از نظر دوره تاریخی، بازیکنان را به عصر طلایی دزدان دریایی در کارائیب می‌برد و امکان دریانوردی و ماجراجویی از طریق شخصیت اصلی بازی یعنی Edward Kenway را می‌دهد. این بازی یکی از محبوب‌ترین عناوین کلاسیک سری محسوب می‌شود و پیشرفت بزرگی در بخش دریانوردی محدود از بازی سوم سری را ارائه می‌کرد؛ این شامل گردش آزادانه در نقشه جهان‌باز کارائیب و جزایر متعدد آن، حمله به کشتی‌ها، قلعه‌ها و دنبال کردن نقشه‌های گنج، مراحل جانبی و خط داستانی بسیار قوی بود.

Assassin’s Creed 4: Black Flag اولین بار برای کنسول‌های نسل هفتمی عرضه شد، اما نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 و البته پی‌سی نیز برای آن عرضه شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.