نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 08:00

رونمایی همراه با موعد انتشار Mortal Kombat 11 در جوایز بازی [TGA 2018]

5 از 5

NetherRealm Studios از بازی Mortal Kombat 11 در مراسم The Game Awards 2018 رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان رویداد The Game Awards 2018، استودیو NetherRealm Studios به شکل رسمی از بازی Mortal Kombat 11 رونمایی کرد. در این مراسم، ابتدا قرار بود جایزه‌ای به Ed Boon خالق این سری داده شود که البته در ادامه مشخص شد این یک خبر گمراه‌کننده برای رونمایی از نسخه جدید سری Mortal Kombat است. ضمن این معرفی، تریلری از بازی با محوریت مبارزه شخصیت Scorpion با Raiden نیز به نمایش در آمد. شما در ادامه تریلر معرفی این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که می‌توانستیم حدس بزنیم، نمایش‌ها از جدیدترین نسخه از سری قدیمی و فایتینگ «مورتال کامبت»، طبق سنت همیشگی سری بی‌رحمانه و خشن است. نکته جالب در این بازی که از این نمایش مشخص شده، به نظر می‌رسد که استفاده از سلاح‌ها در نسخه یازدهم گسترده‌تر خواهد بود. در این نمایش چند scorpion را می‌بینیم که اولی توسط رایدن و دومی هم تبدیل به یک موجود آتشین می‌شود و رایدن را نابود می‌کند. مشخص نیست حضور دو شخصیت اسکورپیون به چه معنی است ولی این احتمال وجود دارد، که در بازی Mortal Kombat 11 حالت دنیاهای چندگانه هم وجود داشته باشد.

نکته مهم‌تر درباره این رونمایی، این است که NetherRealm تاریخ انتشار بازی را هم اعلام کرده است؛ به این ترتیب بازی Mortal Kombat 11 قرار است در روز ۲۳ آوریل ۲۰۱۸ (۳ اردیبهشت ۹۸) عرضه شود. این استودیو یک رویداد اختصاصی هم برای این بازی در روز ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) برگزار می‌کند که در آن، جزئیات و نمایش‌های تکمیلی از بازی هم به اشتراک گذاشته می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.