نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 دی 1397
ساعت 09:00

Beyond Good and Evil 2 به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد

0 از 5

بنا به توضیحات سازندگان بازی Beyond Good and Evil 2، تجربه این بازی به اتصال اینترنت دائمی احتیاج دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیم سازندگان یکی از مورداتتظارترین دنباله‌های یوبی‌سافت یعنی بازی Beyond Good and Evil 2، به تازگی جزئیات تازه‌ای را از آن به اشتراک گذاشتند که البته، ممکن است مورد اقبال برخی هم نباشد. بازی Beyond Good and Evil یکی از عناوین قدیمی و نسل ششمی یوبی‌سافت بود که پس از سال‌ها خاموشی، مجددا از طریق بازی دوم به دنیای بازی‌های ویدیویی برمی‌گردد. سازندگان این بازی، مدتی پیش تصمیم گرفتند تا در ضمن نمایش گیم‌پلی ویدیوهای تازه، در پلتفرم Reddit به برخی سوالات پیرامون بازی نیز پاسخ بدهند. در همین زمینه، آن‌ها برخی از سوالات در بخش پرسش و پاسخ را نیز انتخاب کرده و آن‌ها را همراه با پاسخ، در وب‌سایت رسمی بازی نیز منتشر کردند. در بین همه این پاسخ‌ها، یک مورد وجود دارد که ممکن است مورد خوشایند بسیاری از طرفداران قرار نگیرد.

سازندگان بازی، در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان، حتی وقتی که تصمیم به تجربه بازی به شکل تک‌نفره بگیرند، باز هم نیاز به اتصال اینترنتی دارند؟ این تیم در پاسخ گفت:

بازی Beyond Good and Evil 2 یک عنوان چندنفره آنلاین همراه با محتواهای قابل بازی مشارکتی (Co-Op) فراوان و همچنین بدون وقفه و پویا است. به همین دلیل و برای گردش بدون وقفه و پویا در دنیای بازی، برای تجربه آن حتما به اتصال اینترنت نیاز هست. بازیکنان برای دریافت آپدیت‌های لحظه‌ای و سریع و همچنین بازی با دوستان، که تجربه‌ای بسیار بهتر در مواقعی است که به عنوان یک Space Pirate بازی می‌کنید، حتما به چنین اتصالی نیاز هست. مسلما انتخاب نحوه بازی به شکل تک‌نفره یا مشارکتی، به انتخاب خود بازیکنان است. پس اگر بخواهید مثل یک راهزن کهکشانی و تنها باری را تجربه کنید، BGE2 به شما اجازه یک تجربه تک‌نفره را هم می‌دهد.

 گفتنی است که این روزها، بیشتر بازی‌ها از امکان اتصال دائم اینترنتی استفاده می‌کنند تا سازندگان، برخی ویژگی‌ها و محتواها را در دنیای بازی بین کاربران توزیع کنند. با این حال، برخی دیگر نیز از همین دست وجود دارند که به عنوان بازی‌های منحصرا با دنیای اشتراکی، به اتصال دائمی و اجباری اینترنت نیاز دارند، چون به عنوان پیش‌نیاز گردش در دنیا، ثبت و نمایش لحظه‌ای اطلاعات بین بازی و سرورها ضروری است. این تغییر در BGE2 البته یک دگرگونی و جهش بزرگ نسبت به بازی اول هم هست و بازی دوم حتی پیش از فاش شدن این اطلاعات، در نمایش‌هایی که تاکنون داشته کاملاه نشان داده که مسیر متفاوتی را نسبت به بازی اورجینال پیگیری می‌کند. با وجود اینکه احتمالا هنوز مراحل زیادی از ساخت بازی باقی مانده، این احتمال هم البته هست که سازندگان در برخی تصمیمات خودشان تجدید نظر هم بکنند.

بازی Beyond Good and Evil 2 نه تنها هنوز تاریخ انتشار خود را پیدا نکرده، بلکه هنوز پلتفرم‌های مقصد آن هم نیز فاش نشده‌اند. از همین رو احتمال اینکه این عنوان به یک بازی بین نسلی، یا حتی نسل نهمی تبدیل شود نیز وجود دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.