نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 دی 1397
ساعت 13:00

بازیکنان Fallout 76 عناوین کلاسیک این سری را رایگان دریافت می‌کنند

0 از 5

شرکت Bethesda قصد دارد در اوایل سال ۲۰۱۹، به همه بازیکنان Fallout 76 پاداش جالبی اختصاص دهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Bethesda اعلام کرده که همه بازیکنانی که در سال ۲۰۱۸ وارد بازی Fallout 76 شده و این بازی را تجربه کردند، به زودی یک نسخه کالکشن از عناوین کلاسیک این سری بازی را در پلتفرم کامپیوتر دریافت می‌کنند. این پاداش، از نوع باندل و تشکیل شده از بازی‌های Fallout، Fallout Tactics: Brotherhood of Steel و Fallout 2 است، و قرار است به همه بازیکنان یعنی حتی بازیکنان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز تعلق بگیرد. گفتنی است که این عناوین رایگان، در اوایل سال ۲۰۱۹ (ماه ژانویه - از اواسط دی) به بازیکنان تخصیص پیدا می‌کند.

بتزدا در توضیح این تصمیم خود، البته مشخص نکرده که این توزیع رایگان بازی‌های کلاسیک را به نوعی به عنوان عذرخواهی از بازیکنان ناراحت Fallout 76 در نظر گرفته، و یا اینکه به مناسبت سال نو چنین تصمیمی گرفته است. در تقریبا همه دوره پیش‌عرضه و پس از عرضه این بازی، طرفداران با مشکلات عجیبی از بازی و این شرکت مواجه شدند؛ یک دوره بتای ناامیدکننده، عرضه پر از باگ، انتشار آپدیت‌های 50 گیگابایتی و انتشار نسخه فیزیکی special edition ناقص از جمله این موارد بودند. غیر از همه این‌ها، خود بازی از بسیاری جوانب با نقدهای گسترده مواجه شده و همین مسائل به اضافه بازخوردهای ضعیف منتقدان، باعث شد تا فال‌اوت 76 از نظر فروش نیز بسیارضعیف ظاهر شود.

Bethesda تاکنون از طریق روش‌های مختلف از جمله اختصاص پول قابل خرج در داخل بازی سعی کرده تا بازیکنان را راضی نگه دارد، با این حال در آن زمان مشخص شد که میزان پول تخصیص داده شده حتی به اندازه‌ای نبوده که حداقل داخل خود بازی از آن پاکت‌های فیزیکی معرفی شده برای نسخه special edition تهیه کرد! به هر حال این احتمال وجود دارد که با ارائه نسخه‌های کلاسیک این بازی در پلتفرم کامپیوتر، Bethesda سرانجام موفق به راضی کردن بازیکنان Fallout 76 شود. هرچند به نظر نمی‌رسد دادن بازی رایگان PC، به بازیکنان نسخه کنسولی ایده خیلی خوبی باشد! بتزدا در این رابطه در حساب توییتری خود نوشت:

هر بازیکنی که در سال ۲۰۱۸، به نسخه کامل بازی Fallout 76 وارد شده باشد، پاداش مخصوص و یک باندل از عناوین کلاسیک سری Fallout در کامپیوتر دریافت می‌کند. این به بازیکنان Xbox One و PS4 هم تعلق می گیرد.

پیش بینی می‌شود این پاداش در اوایل ژانویه به بازیکنان تعلق بگیرد.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.