نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 دی 1397
ساعت 09:00

توسعه‌دهنده ارشد بازی RiME به CD Projekt پیوست

0 از 5

طراح ارشد بازی‌های RiME و Deadlight از اویال سال ۲۰۱۹، به CD Projekt Red و پروژه Cyberpunk 2077 ملحق می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تقریبا یک هفته پیش بود که اعلام شد Kyle Rowley، یکی از کارگردان‌های بازی Cyberpunk 2077، استودیو CD Projekt Red را ترک کرد و برای پیوستن به پروژه Control به تیم Remedy ملحق شد. اخیرا مشخص شده که پس از این جدایی، سی‌دی پراجکت حالا یک بازی‌ساز شناخته‌شده دیگر را به تیم خودش اضافه کرده است. Manual Mendiluce که پیش از این به مدت هشت سال در استودیو مستقل Tequila Works به عنوان طراح ارشد در پروژه‌هایی مثل RiME و Deadlight سابقه فعالیت داشته، قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ برای بازی Cyberpunk 2077 به CD Projekt ملحق شود. Mendiluce  در این رابطه در حساب شخصی خود نوشت:

پس از هشت سال فوق‌العاده و ساخت بازی‌هایی مثل RiME و Deadlight، من این هفته استودیو Tequila Works را با ناراحتی زیاد ترک می‌کنم. با این حال در ژانویه، به استودیو CD Projekt ملحق می‌شوم تا در پروژه Cyberpunk 2077 مشارکت کنم.

استودیو سی‌دی پراجکت نیز در پاسخ به همین توییت، گفته که آن‌ها به خوبی از او مراقبت می‌کنند. Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های حال حاضر در دنیای بازی‌های ویدیویی است که توسط سازنده بازی The Witcher 3 ساخته می‌شود؛ بازی بزرگ و پرجزئیاتی در ژانر نقش‌آفرینی، که با عملکرد خارج از تصور خود انتظارات بسیار بالایی را از پروژه بعدی CD Projekt ایجاد کرده است. با در نظر گرفتن همه گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، و تلاش سازندگان برای رساندن کیفیت بازی به سطح عنوانی مثل Red Dead Redemption 2، طرفداران واقعا با یک بازی بسیار جاه‌طلبانه و بزرگ مواجه می‌شوند. از بازی Cyberpunk 2077، مدتی پیش گیم‌پلی تریلر طولانی هم به نمایش گذاشته شد که با استقبال بسیار عالی هم مواجه بود.

این بازی گرچه هنوز تاریخ انتشار خود را پیدا نکرده، ولی عرضه بازی برای پلتفرم‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در کنار نسخه کامپیوتر از قبل اعلام شده است. به علاوه، اخیرا یک گزارش تحلیلی از یک موسسه مالی لهستانی منتشر شد، که احتمال می‌داد موعد عرضه این بازی در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.