نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 25 دی 1393
ساعت 19:10

کاربران اروپائی PSN نمیتوانند بازی Resident Evil HD را Pre-load کنند

0 از 5

کاربران اروپائی PSN نمیتوانند بازی Resident Evil HD را Pre-Load کنند

اگر اکانت PSN شما مربوط به PSN اروپاست ، نمیتوانید Resident Evil HD را Pre-Load کنید . بدون شک یکی از بهترین بازی های سری Resident Evil نسخه ی نخست این بازی یعنی Resident Evil 1 است .

این نسخه از بازی که قرار است برای PS3 و PS4 عرضه شود نسخه ی HD شده از رزیدنت اویل 1 بوده که برای کنسول نسل ششمی نینتندو یعنی Game Cube ساخته شد . گرافیک خارق العاده ی این بازی در زمان خود که در زمان حال نیز از بسیاری بازی های این دوره بهتر است ، شخصیت پردازی فوق العاده و از همه مهمتر زامبی های محبوب ، دوست داشتنی و صد البته خطرناک و ترسناک ، Resident Evil 1 را بدون اغراق به بهترین بازی ژانر وحشت در زمان خود ( سال 2002 ) و یکی از بهترین ها در زمان حال مبدل کرده است . کپکام برای افرادی که این بازی را پیش خرید کنند امکان فوق العاده ی Cross Buy را محیا نموده است . یعنی با پیش خرید هر کدام از نسخه های PS3 یا PS4 نسخه ی مربوط به کنسول دیگر نیز برای شما آنلاک شده و قابل استفاده است . این قابلیت عالی تنها در صورت پیش خرید بازی امکان پذیر است . اما تنها کاربران PSN آمریکا قادر هستند بازی را قبل از زمان عرضه Pre-Load کنند. کپکام در پاسخ به دلیل این امر تنها گفته است :
"بستر مناسب بر روی PSN اروپا برای این امر بر روی کنسول های سونی وجود ندارد "
البته شاید این امر برای یک بازی ریمستر شده که حجمی کمتر از بازی های حال حاضر دارد زیاد اهمیتی نداشته باشد اما با توجه به اینکه قابلیت Cross Buy به پیش خرید این بازی وابسطه است نبود این امکان برای کاربران PSN اروپا آزار دهنده است . البته کپکام امکان Cross Buy را تا 2 هفته بعد از عرضه ی بازی نیز محیا ساخته است .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.