نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 دی 1397
ساعت 15:00

انتشار اطلاعاتی تازه از Nioh 2 در اوایل 2019

0 از 5

به گفته کارگردان بازی Nioh 2، سازندگان به زودی اطلاعات تازه‌ای از این بازی را به اشتراک می‌گذارند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Koei-Tecmo چند ماه پیش و در جریان کنفرانس E3 2018 سونی، رسما از بازی Nioh 2 رونمایی کرد که البته، باعث شگفتی بسیاری از طرفداران هم شده بود. با این حال از آن زمان تاکنون، اطلاعات خیلی زیادی از این بازی به رسانه‌ها نرسیده است. در این ارتباط، اخیرا فاش شده که شرایط به زودی تغییر می‌کند و در فاصله زمانی کوتاهی تا اوایل سال ۲۰۱۹، سازندگان جزئیات تازه‌ای از این بازی را به اشتراک خواهند گذاشت.

گزارش تازه براساس صحبت‌های اخیر Fumihiko Yasuda یعنی کارگردان این بازی منتشر شده که در گفتگویی با 4Gamer، این موضوع را تایید کرده که روند ساخت بازی Nioh 2 به شکلی مطلوب در حال جلو رفتن است و سازندگان در Team Ninja، به احتمال خیلی زیاد در همین اوایل سال پیش روی میلادی درباره این بازی اطلاعات تازه‌ای را فاش می‌کنند. البته اینکه این اطلاعات شامل چه مواردی است، استودیو تا چه میزان قصد اشتراک‌گذاری جزئیات بازی را دارد و اینکه تا موعد عرضه بازی چقدر فاصله داریم، هیچ کدام توسط یاسودا مورد اشاره واقع نشده است. با این حال، می‌توان انتظار داشت که در چند ماه اول ۲۰۱۹ به این سوالات پاسخ داده شود.

از معدود اطلاعاتی که پیرامون این بازی می‌دانیم، این است که مدتی پیش یاسودا تایید کرد که در بازی دوم برخلاف نسخه اول، یک بخش ساخت شخصیت وجود خواهد داشت و همچنین بازی تا قبل از انتشار نهایی، یک نسخه دمو هم دریافت می‌کند. Nioh 2 به عنوان دنباله‌ای برای نسخه اول و محبوب این سری، هم‌اکنون توسط تیم نینجا در دست ساخت است، و قرار است برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از نسخه اول بازی Nioh را هم در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.