نویسنده: میلاد شجری جمعه، 28 دی 1397
ساعت 11:00

از نسخه کلکسیونی عنوان Mortal Kombat 11 رونمایی شد؛ اعلام تاریخ برگزاری بتا بازی

5 از 5

با خریداری نسخه کلکسیونی بازی Mortal Kombat 11، به یک کپی دقیق از ماسک معروف شخصیت اسکورپین دسترسی پیدا کنید.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی برادران وارنر و استودیو ندررلم در جریان مراسم رونمایی کامل از بازی Mortal Kombat 11، از نسخه ویژه و کلکسیونی این عنوان مبارزه‌ای به نام Kollector’s Edition رونمایی کردند. این بسته شامل یک نسخه از بازی Mortal Kombat 11: Premium Edition در کنار یک قاب فلزی و یک آهن‌ربا با طرح لوگو اژها مورتال کمبت و از همه مهم‌تر، یک کپی دقیق از ماسک شخصیت اسکورپین در بازی می‌شود؛ البته هنوز مشخص نیست که کاربران می‌توانند این ماسک را به صورت خود بزنند یا خیر. متاسفانه گفتنی است که نسخه کلکسیونی از بازی فقط از طریق فروشگاه GameStop کشور آمریکا شمالی برای فروش، در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه شما می‌توانید تصویری از محتویات این Kollector’s Edition را مشاهده نمایید:

Mortal Kombat 11 Collectors Edition

استودیو ندررلم در ادامه همچنین افزود که با پیش‌خرید هرکدام از نسخه‌های مختلف بازی Mortal Kombat 11، به صورت اتوماتیک به بتا بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. این بتا ویژه فقط برای کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده و قرار است که یک ماه پیش از عرضه رسمی، یعنی در تاریخ هشتم فروردین‌ماه ۹۸ (۲۸ مارس ۲۰۱۹) برگزار شود. پیرامون پیش‌خرید این بازی، گفتنی است که شما می‌توانید با پیش‌خرید Mortal Kombat 11 به شخصیت شاو کان در هنگام عرضه دسترسی داشته باشید.

در پایان، بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.