نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 17 بهمن 1397
ساعت 20:00

استودیو جدید 2K Games به رهبری خالق Dead Space تاسیس شد

تیک-تو اینتراکتیو از تاسیس یک استودیو جدید به رهبری مایکل کاندری خبر داد.

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی مادر تیک-تو اینتراکتیو سافتور (Take-Two Interactive Software) اعلام کرد که «مایکل کاندری» به تازگی به شرکت توکی گیمز (2K Games) پیوسته است. کاندری قرار است که رهبری یک استودیو تازه تاسیس در سیلیکون ولی (Silicon Valley) که هنوز نام مشخصی ندارد را برعهده بگیرد که هدف از تاسیس آن، کار بر روی یک پروژه جدید و معرفی نشده، است. این پنجمین استودیو شرکت توکی گیمز در کنار استودیو‌های فیراکسیس (Firaxis)، هنگر ۱۳ (Hangar 13)، ویژوال کانسپس (Visual Concepts) و کت دَدی (Cat Daddy) محسوب می‌شود.

«دیوید اسمایلر»، رئیس کمپانی توکی گیمز در بیانیه‌ای درباره تاسیس استودیو جدید و شکل گیری این همکاری بیان کرده است:

ما در شرکت توکی به تمامی مخاطبین خود، طیف گسترده‌ای از تجربه‌های سرگرمی جذاب و درگیرکننده را ارائه می‌دهیم. ما پیوسته در حال تلاش برای پیدا کردن موقعیت‌‌های مناسب جهت قدرت دادن و سرمایه‌گذاری روی انسان‌ها و ایده‌های درست هستیم. افتخارات مایکل کاندری در زمینه‌ خلاقیت، ساخت محصولات و رهبری بی‌نظیر کاملا مستند هستند و سزاوارانه به او تعلق گرفته‌اند. ما نه تنها بسیار تحت تاثیر شور و اشتیاق کاندری، بلکه پتانسیل استودیو جدید وی برای کامل کردن سرمایه‌گذاری‌های حال حاضر و همچنین تخصص ما در زمینه توسعه، قرار گرفتیم.

مایکل کاندری نیز بیانیه‌ای در همین زمینه گفته است:

آغاز همکاری امروز نشان دهنده یک فرصت نادر و ویژه برای توسعه دهندگان است تا از پایه، به شکل‌گیری و ساخت یک استودیو جدید در سیلیکون ولی کمک کنند. من بیشتر از این نمی‌توانم برای شروع این قدم بعدی در زندگی خود هیجان‌زده یا قدردان باشم.

مایکل کاندی یکی از موسسین استودیو اسلج‌همز گیمز (Sledgehammer Games) شرکت اکتیویژن محسوب می‌شود که ساخت تعدادی از نسخه‌های بازی‌ Call of Duty نظیر Modern Warfare 3 در سال ۲۰۱۱ میلادی، Advanced Warfare در سال ۲۰۱۴ میلادی و WWII در سال ۲۰۱۷ میلادی را برعهده داشته است. پیش از آن اما کاندری رهبری تیم استودیو ویسرال گیمز (Visceral Games) را در ساخت بازی‌های بسیار متفاوت‌تر نظیر Dead Space در سال ۲۰۰۸ میلادی، برعهده داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.