نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 26 بهمن 1397
ساعت 13:00

یوبی‌سافت در سال مالی ۲۰۱۹ قصد عرضه ۳ تا ۴ بازی AAA را دارد

شرکت یوبی‌سافت در ۱۲ ماه منتهی به سال ۲۰۲۰ بین ۳ تا ۴ بازی بزرگ عرضه می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت به تازگی گفته که قصد دارد در ۱۲ ماه بعدی، ۳ تا ۴ بازی بزرگ و AAA منتشر کند. ما پیرامون این شرکت، می‌دانیم که آن‌ها به زودی بازی Far Cry New Dawn و چند هفته دیگر هم بازی شوتر سوم شخص The Division 2 را در صف عرضه دارند. با این حال این عناوین، قطعا تنها بازی‌هایی نیستند که در سال ۲۰۱۹ و توسط این شرکت فرانسوی وارد بازار می‌شوند. در این ارتباط، در جریان گزارش مالی تازه شرکت به صورت رسمی فاش شده، که یوبی‌سافت در طول سال مالی آینده میلادی (۱ آوریل ۲۰۱۹ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۰ - ۱۲ فروردین ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹) سه تا چهار بازی بزرگ دیگر هم منتشر می‌کند.

با توجه به این گزارش و سنت یوبی‌سافت در فاش نکردن همه در صف عرضه‌های سالانه خود، گمانه‌زنی‌های جالبی درباره فهرست چهار بازی بزرگ این شرکت در طول ۱۲ ماه سال مالی بعدی میلادی مطرح می‌شود. در این زمینه، بهتر است ابتدا به مواردی که از قبل تایید شده توجه شود. شاخص‌ترین نمونه تایید شده که قرار هم هست در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود و مشخصات یک بازی AAA را هم دارد، بازی مبارزات دریایی / دزدی دریایی Skull and Bones است. این بازی، در اصل قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود که با یک اعلام تاخیر، این موعد به سال ۲۰۱۹ موکول شد. به این ترتیب، حالا سه جای خالی وجود دارد که یوبی‌سافت تاکنون اطلاعاتی درباره آن‌ها فاش نکرده است.

فارغ از اینکه Ubisoft همواره این احتمال را در طول سال‌های اخیر رد کرده، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها می‌تواند انتشار یک نسخه کاملا جدید و بزرگ از سری Splinter Cell باشد. در ارتباط با این بازی، یوبی مدت‌هاست که با درخواست‌های مخاطبان مواجه بوده و به نظر می‌رسد که تاخیر بیش از این نمی‌تواند کار درستی باشد. در این زمینه، برخی تحلیلگران نیز در گذشته به احتمال بالای عرضه یک بازی از سری اسپلینتر سل در سال ۲۰۱۹ اشاره کرده بودند.

گزینه جذاب دیگر، که البته شایعات پیرامون آن در چند روز گذشته زیاد هم شده، درباره بازی Watch Dogs 3 است. نسخه قبلی این سری که در سان فرانسیسکو و محوطه مدرن سیلیکون ولی رخ می‌داد، علیرغم دریافت بازخوردهای مثبت و منفی، نقاط قوتی نیز داشت و شایعاتی وجود دارد که نسخه سوم، قرار است در شهر لندن دنبال شود. یکی از گزارش‌های جالب دیگر درباره این بازی، از دیده شدن نام تجاری ولی در شاخه‌بندی متفاوت‌تری از این بازی حکایت داشت که تحلیل‌های اولیه، اشاره می‌کنند که بازی Watch Dogs 3 به احتمال خیلی زیاد به عنوان یکی از بازی‌های روز عرضه برای کنسول‌های نسل نهمی منتشر می‌شود. هرچند این نیز یک گمانه زنی است و در صورت عرضه بازی در سال ۲۰۱۹، احتمال انتشار برای کنسول‌های فعلی هم وجود دارد.

گزینه نهایی نیز درحال حاضر به یک شایعه جدید می‌تواند ارتباط داشته باشد؛ اینکه یوبی‌سافت نیز در پی موفقیت‌های چشمگیر و پیوسته ژانر بتل رویال، تا انتهای سال مالی بعدی حتما یک بازی در این ژانر منتشر خواهد کرد. در این ارتباط گیلموت رئیس شرکت نیز در جلسه گزارش مالی، به مدنظر قرار دادن چنین احتمالی اشاره کرده است. با این وجود، شایعه اصلی به صحبت‌های تایید نشده این شرکت با استودیو Massive Entertainment (خالق سری The Division) می‌پردازد، که از آن‌ها خواسته شده تا ایده‌ای برای ساختن یک بازی battle royale پیدا کنند.

در هر صورت باید گفت که موارد گمانه‌زنی، صرفا در حد شایعه هستند و تا زمان تایید رسمی، نمی‌توان با قطعیت به آن‌ها استناد کرد. یوبی‌سافت، درباره این سه تا چهار بازی به احتمال زیاد در جریان رویداد آینده E3 2019 اطلاعات بیشتری منتشر می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.