نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 28 بهمن 1397
ساعت 13:00

Bayonetta 3 زودتر از پیش‌بینی‌ها عرضه خواهد شد

احتمال انتشار Bayonetta 3 در سال ۲۰۱۹ با اظهار نظر یکی از مدیران نینتندو

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اظهار نظر یکی از مدیران ارشد نینتندو،  بازی Bayonetta 3 با توجه به روند توسعه خوبی که طی می‌کند، «ممکن است زودتر از پیش‌بینی‌های اولیه» عرضه شود. از این بازی که اولین بار یک سال پیش و در جریان رویداد TGA 2017 رونمایی شده، تاکنون اطلاعات چندان زیادی در دسترس قرار نگرفته و درواقع هیچ دمو و تریلری هم از گیم‌پلی بازی به نمایش در نیامده است.

یکی از مهم‌ترین نکات پیرامون سومین نسخه از سری «بایونتا» این است که از همان زمان معرفی، فاش شد که این نسخه قرار است به عنوان یک انحصاری نینتندو سوییچ ساخته شود. با در نظر گرفتن بی خبری طولانی بازی، Platinum Games پیش از این به طرفداران یک بار اطمینان داده بود که جای نگرانی وجود ندارد، و روند ساخت بازی به خوبی درحال پیشرفت است. گرچه حتی از این بازی، یک اشاره کوتاه نیز در جریان نینتندو دایرکت چند روز پیش وجود داشت، ولی با در نظر گرفتن همه این وقایع، در کل Bayonetta 3 بازی نیست که طرفداران انتظار عرضه آن در آینده‌ای نزدیک و در همین سال ۲۰۱۹ را داشته باشند.

صحبت‌های اخیر یکی از مدیران شرکت نینتندوی آمریکا، اما سرنخ های جدیدی از این بازی به دست می‌دهد؛ در این رابطه، به تازگی بیل ترینن (Bill Trinen) از مدیران ارشد بازاریابی این شرکت، از همکاری میان نینتندو و استودیو پلاتینیوم گیمز گفته و وقتی که صحبت به بازی بایونتا 3 رسید، او گفته که این بازی «ممکن است زودتر از پیش‌بینی‌ها عرضه شود... حتی شاید در ادامه همین سال ۲۰۱۹». در این هنگام و زمانی که صحبت از یک بازی انحصاری دیگر از پلاتینیوم گیمز برای نینتندو سوییچ، یعنی Astral Chain مطرح شد، ترینن درباره همکاری با این استودیو گفت:

به نظر من این نشان می‌دهد که همکاری میان Nintendo و Platinum Games تا چه حد عالی بوده است. چون از دید من وقتی که به Astral Chain نگاه می‌کنم، این میزان اکشن و هیجان در بازی واقعا چیزی نیست، که ما خیلی زیاد در پلتفرم‌های نینتندو دیده باشیم. با توجه به این همکاری با پلاتینیوم گیمز، حالا می‌توان محصولاتی از این دست هم وارد پلتفرم کرد. در این زمینه بازی Bayonetta 3 هم هست که البته هنوز در دست ساخت است، و واقعا به تنوع بخشیدن به کتابخانه عناوین موجود در سوییچ به ما کمک می‌کند. در رابطه با بایونتا 3، ممکن است حتی کمی زودتر از پیش‌بینی‌ها و در ادامه همین سال عرضه شود!

با در نظر گرفتن اینکه نینتندو همین حالا هم لاین‌آپ فشرده و قدرتمندی برای نیمه دوم سال ۲۰۱۹ تدارک دیده، اضافه شدن نام یک بازی بزرگ دیگر مثل Bayonetta 3 نیز قطعا باعث هیجان بیشتر طرفداران می‌شود. با این حال باید در نظر گرفت که صحبت‌های این مدیر ارشد نینتندو، یک اطلاعیه رسمی از جانب سازندگان بازی نیست و برای تایید رسمی، Platinum Games نیز حتما باید در این زمینه اظهارنظر کند. در هر صورت، می‌توان با این جمله این فرض را مطرح کرد که روند ساخت بازی با سرعت خوبی پیش می‌رود، و می‌توان در آینده‌ای نزدیک‌تر از پیش‌بینی‌های قبلی منتظر عرضه آن بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.