نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 11 اسفند 1397
ساعت 13:00

بازی The Avengers به نظر یک عنوان نسل نهمی است

به نظر پروژه Avengers استودیو Crystal Dynamics یک بازی نسل بعدی خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ انتشار یک فهرست استخدامی جدید، احتمالات درباره عرضه بازی بزرگ «انتقام‌جویان (The Avengers)» محصول Crystal Dynamics و Square Enix را برای «نسل بعدی کنسول‌ها» تقویت می‌کند.

شرکت اسکوئر انیکس چند سال پیش بود که رسما از شروع یک همکاری بزرگ با مارول پرده برداشت که در اولین و بزرگ‌ترین پروژه معرفی شده در این زمینه، استودیو کریستال داینامیکس وظیفه ساخت یک بازی بسیار بزرگ، و جاه طلبانه از مجموعه فوق‌العاده محبوب The Avengers را برعهده گرفت. با این حال پس از گذشت این همه مدت، انتشار شایعات و خبرهای جسته و گریخته، سازندگان بازی هنوز هیچ گونه نمایشی از این پروژه را به اشتراک نگذاشته‌اند. به این ترتیب در حالی که این فاز از «دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe)»، قرار است بعد از سال‌ها با فیلم آینده Avengers: End Game به پایان برسد، و بازی کراس اور Marvel Ultimate Alliance 3 هم در این مدت معرفی و عرضه شده است، طرفداران هنوز تصور متناسبی از پروژه جاه‌طلبانه Crystal Dynamics در ارتباط با «انتقام‌جویان» ندارند. در واقع آخرین خبر، به صحبت‌های شان اسکایگ مربوط می‌شود که انتشار گزارش درباره بازی را به آینده موکول کرده بود.

این میزان بی‌خبری البته حتما بدون دلیل نبوده ولی در یک تحول جالب، سازندگان به نظر می‌رسد که این بازی را به عنوان یک پروژه نسل نهمی در دست ساخت دارند. در صفحه فهرست استخدامی استودیو کریستال داینامیکس (تیمی که تنها پروزه تایید شده آن‌ها درحال حاضر بازی The Avengers است)، این گروه برای پست سرپرست تهیه‌کننده خارجی به این نکته اشاره کرده که بازی که آن‌ها درحال حاضر مشغول ساخت آن هستند، یک عنوان برای «کنسول‌های نسل بعد» است. در توضیح دقیق برای پست external lead producer، کریستال داینامیکس از شرایط استخدامی «کار کردن با شرکای خارجی برای ساخت و عرضه بازی نسل بعدی» گفته شده است. با توجه به اینکه در همین فهرست شاهد به کار بردن از عبارت «نسل فعلی کنسولی» هم هستیم، بعید است که next-gen game در این بخش اشاره به PS4 یا Xbox One باشد.

پیرامون کنسول‌های نسل نهمی، گرچه درحال حاضر و با گذشت هر روز خبرهای غیر رسمی بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود ولی دقیقا هم مشخص نیست که موعد عرضه کنسول‌ها در چه زمانی است. در این رابطه، پیش از این شایعاتی از رونمایی احتمالی مایکروسافت از کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس در E3 2019 منتشر شده بود. به صورت کلی، گرچه معرفی کنسول‌های جدید ایکس‌باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۱۹ بسیار محتمل برسد، ولی بعید است که شاهد عرضه‌شان در همین سال هم باشیم. این هم می‌تواند به این معنی باشد که هنوز فاصله زیادی تا انتشار بازی The Avengers وجود دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.