نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 11 اسفند 1397
ساعت 17:00

Halo Infinite یک ری‌بوت غیررسمی برای این سری است

Halo Infinite از دید 343 Industries یک ریبوت غیر رسمی برای این سری است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رئیس استودیو 343 Industries اخیرا گفته که سازندگان «هیلو اینفینیتی (Halo Infinite)»، به این بازی به عنوان یک «ریبوت غیررسمی و نرم» نگاه می‌کنند. سری بازی‌های «هیلو» که از اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین پایه‌های کتابخانه عناوین کنسول‌های ایکس‌باکس بوده، پس از بازی Halo 5: Guardians با نقدهای مختلفی مواجه بود و سازندگان در تلاش هستند تا روند متفاوتی را برای بازی بعدی سری در پیش بگیرند.

مجموعه بازی‌های شدیدا محبوب شوتر اول شخص Halo، پس از عرضه بازی ناامیدکننده Halo 5: Guardians با یک شرایط جدید و پرانتقادی مواجه شد که پیش از این تجربه نکرده بود. این سری همواره از افتخارات پلتفرم ایکس‌باکس بوده و مایکروسافت پس از آن تجربه، همیشه صحبت از شنیدن صدای طرفداران و ساختن یک دنباله مورد قبول برای آن‌ها کرده است. در ادامه همین وعده‌ها، اخیرا «بانی راس (Bonnie Ross)» به عنوان رئیس استودیو «343 اینداستریز» نیز مصاحبه جدیدی انجام داده است؛ به گفته راس و از دید سازندگان، بازی Halo Infinite به نوعی یک «ریبوت غیر رسمی» برای کل این سری محسوب می‌شود. او در این زمینه گفت:

ما به نوعی این بازی را یک «ریبوت غیر رسمی» خطاب می‌کنیم... این نحوه فکر کردن و گفتگوهای ما پیرامون بازی است... تاکنون ما به شکل داخلی در تیم خودمان، زمان بسیار زیادی را به موضوع خودسنجی اختصاص دادیم؛ اینکه ما به عنوان تیم 343 تاکنون چه کارهایی انجام دادیم. در کجاها اشتباه داشتیم. در کجاها بوده که درست عمل کردیم. اصلا سری Halo چه مفهومی برای تیم ما دارد. آن [تریلر رونمایی از Halo Infinite] که ساختیم نشان‌دهنده مفهوم Halo در ذهن ما بود. شاید دو بازی طول کشید تا به اینجا برسیم، و فکر می‌کنم که هم چیزهای خوب و هم چیزهای بد در کارهای ما وجود داشته است. با این حال این سوال وجود دارد، که هیلو برای ما چه مفهومی دارد؟ این درواقع به معنی امید، شگفتی، قهرمان بودن، انسانیت، جامعه طرفداران و دور هم جمع کردن این جامعه است. این چیزی بود که در تریلر قصد گفتنش را داشتیم و چیزی است که می‌خواهیم انجامش دهیم.

پیرامون این صحبت‌ها، البته موضوع پیدا شدن رویکردهایی متفاوت و طرفدار پسندتر در 343 Industries مدت‌هاست که کاملا روشن شده است. به همین دلیل است که طیف واقعا بزرگی از گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه Halo Infinite واقعا چه نوع بازی خواهد بود مطرح شده است. از یک تجربه جهان‌باز تا وجود المان‌های نقش‌آفرینی، وجود حق انتخاب‌ها، وجود یک بخش آنلاین قدرتمند و ... همگی از جمله مواردی هستند که تاکنون برای این بازی پیشنهاد شده‌اند.

بازی هیلو اینفینیتی هم‌اکنون در حال طی کردن مراحل ساخت خودش قرار دارد و تاریخ عرضه آن نامشخص است. با این حال، اخیرا شایعه‌ای هم وجود داشت که از احتمال انتشار این بازی، به عنوان یک بازی هنگام عرضه برای کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس خبر می‌داد. این گزارش، البته رسمی نیست و به نظر برای شنیدن خبرهای رسمی‌تر، باید تا شروع رویداد E3 2019 صبر کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.