نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 04 آذر 1402
ساعت 21:00

بازی Halo Infinite توسط ۳۰ میلیون بازیکن تجربه شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به صفحه‌ی لینکدین مدیر تولید سابق استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (343Industries)، آمار بازیکنان بازی Halo Infinite از ۳۰ میلیون هم عبور کرده است.

بازی Halo Infinite از چند سال پیش که عرضه شد تاکنون مسیر پرفراز و نشیبی را تجربه کرده و علی‌رغم تمجید منتقدان در اوایل انتشارش، این بازی در ادامه به خاطر کمبود محتوای موجود و پشتیبانی پس از عرضه‌ی آن مورد انتقاد بسیاری از بازیکنان واقع شد. با این حال، فصل پنجم بازی Halo Infinite توانست مجدداً روح تازه‌ای به این عنوان شوتر اول‌شخص تزریق کند و ورق را برای جدیدترین بازی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برگرداند. فصل پنجم هم سبب افزایش تعداد بازیکنان هیلو اینفینیت شد و هم واکنش‌های مثبتی را از جامعه‌ی طرفداران این سری دریافت کرد. با وجود مسیر پیچ و خمی که بازی Halo Infinite از زمان عرضه تا به حال طی کرده است، می‌توان گفت که این نسخه از هیلو توانسته در نهایت به بازی بسیار محبوبی تبدیل شود.

بن اف (.Ben F)، که قبل از جدایی از ۳۴۳ اینداستریز به مدت تقریباً ۳ سال مدیر تولید این استودیو بود، در صفحه‌ی لینکدین خود اشاره کرده است که بازی Halo Infinite بیش از ۳۰ میلیون بازیکن متفاوت را توانسته در طی این چند سال جذب کند.

باید به این نکته نیز توجه داشت که آمار اعلام‌شده توسط این مدیر تولید سابق برای ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۲۳ میلادی است و طبیعتاً آمار فعلی بازیکنان هیلو اینفینیت می‌تواند بسیار بیشتر از این عدد باشد. از آن‌جایی که بازی Halo Infinite از زمان عرضه در سرویس گیم‌پس مایکروسافت در دسترس بود و حالت مولتی‌پلیر آن نیز به صورت رایگان و F2P منتشر شده است، این رقم اعلام‌شده با میزان فروش هیلو اینفینیت متفاوت خواهد بود.

مایکروسافت در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی گزارش داده بود که تعداد بازیکنان Halo Infinite از ۲۰ میلیون نفر عبور کرده است. اکنون و علی‌رغم کاهش روند جذب بازیکن، می‌توان گفت که همچنان با رشد خوبی در این زمینه مواجه هستیم و این عنوان توانسته تعداد بازیکنان جدیدش را با سرعت قابل قبولی افزایش دهد.

بازی Halo Infinite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.