نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 04 آذر 1402
ساعت 14:30

مزایای پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت با انتشار ویدیوی کوتاهی از جزئیات مزایای پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرد تا علاقه‌مندان به سری آواتار با محتوای اضافی‌ای که از این طریق در دسترس قرار خواهد گرفت، آشنا شوند.

در اوایل بهار سال جاری بود که برخی از افشاگران فعال حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی از محتوای نه‌چندان جالب پیش‌خرید بازی گزارش دادند و حالا که این مزایا از طرف کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت نیز به شکل رسمی تایید شده است، می‌توان گفت که با مزایای ناامیدکننده‌ای مواجه هستیم.

با پیش‌خرید کردن بازی Avatar: Frontiers of Pandora هیچ‌گونه دسترسی زودهنگام (Early Access) یا مرحله‌ی اضافی‌ای دریافت نخواهید کرد و آیتم یا وسیله‌ی کاربردی‌ای نیز در میان مزایای پیش‌خرید این بازی دیده نمی‌شود. در عوض، یوبی‌سافت یک باندل اختصاصی به اسم «Child of Two Worlds Pack» را برای مخاطبان در نظر گرفته که تنها شامل آیتم‌های تزئینی و ظاهری است. نام این باندل نیز به شخصیت اصلی بازی اشاره دارد که در واقع یک Na’vi است که توسط گروه شرور RDA بزرگ شده و فرزند دو دنیای مختلف به حساب می‌آید.

با وجود جذابیت ظاهری این باندل، با مزایای پیش‌خرید وسوسه‌کننده‌ای روبه‌رو نیستیم. از آن‌جایی که طی سال‌های اخیر هم بسیاری از بازی‌های مورد انتظار در زمان عرضه وضعیت جالبی نداشته‌اند، بازیکنان غالباً نگران پیش‌خرید کردن بازی‌های جدید هستند، چرا که ممکن است با موارد ناامیدکننده‌ی دیگری مواجه شوند و سرمایه‌گذاری ناموفقی بر روی یک عنوان دیگر انجام دهند. بازی Avatar: Frontiers of Pandora سال‌هاست که در دست ساخت قرار دارد و با توجه به گیم‌پلی‌هایی که تاکنون از آن دیده‌ایم، به نظر وضعیت خوبی در زمان عرضه خواهد داشت. با این حال، تا وقتی که خود بازی به شکل رسمی عرضه نشده باشد، نمی‌توان در این رابطه نظر قطعی داد و با خیال راحت بازی‌های AAA جدید را پیش‌خرید کرد.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، Amazon Luna و رایانه‌های شخصی (PC) منتشر خواهد شد. مراحل اصلی ساخت این بازی نیز با تأیید یوبی‌سافت اخیراً به پایان رسید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.