نویسنده: فرشاد دوشنبه، 20 اسفند 1397
ساعت 19:00

اضافه شدن قابلیت‌های جدید به بازی Mortal Kombat 11 پس از عرضه

بازی Mortal Kombat 11 پس از عرضه قابلیت‌های جدیدی دریافت خواهد کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با آنکه در حال نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی بازی Mortal Kombat 11 هستیم، اما بنظر نمی‌رسد که کار استودیوی سازنده‌ی آن یعنی «ندررلم» (NeatherRealm) با فرا رسیدن زمان عرضه پایان یابد، چراکه براساس اطلاعاتی که اخیراً به اشتراک گذاشته شده‌اند، این استودیو قصد دارد تا پس از عرضه‌ی عنوان Mortal Kombat 11، به پشتیبانی‌های خود از آن ادامه داده و ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کند؛ با آنکه نمی‌دانیم این ویژگی‌ها چه چیزهایی هستند، اما بنظر می‌رسد که ارزش انتظار را دارند.

«شان هیمرسیک» (Shaun Himmerick) به عنوان تهیه کننده‌ی بازی Mortal Kombat 11 اخیراً در صحبت با مجله‌ی رسمی Xbox از برنامه‌های استودیوی ندررلم جهت پشتیبانی از این بازی و اضافه کردن ویژگی‌ها و محتویات جدیدی به آن، پس از عرضه، صحبت کرده است؛ او اعلام کرد:

برنامه داریم که پس از عرضه‌ی این بازی، از آن پشتیبانی کنیم. محتویاتی که در دو ماه پس از عرضه‌ی این بازی منتشر خواهند شد، واقعاً فوق العاده‌اند.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (برابر با سوم اردیبهشت ماه سال 1398) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PC و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که جهت بررسی قابلیت آنلاین این بازی، استودیوی سازنده برنامه دارد که از تاریخ 15 تا 17 مارس (برابر با 24 تا 26 اسفند ماه) دوره‌ی تستی را برای پلتفرم‌ها Xbox One و PS4 اجرا کند، البته تعداد بازیکنان محدودی قابلیت حضور در این تست را خواهند داشت.

فرشاد | اخبار | 11/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.