نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 22 اسفند 1397
ساعت 17:00

مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection برای PC تایید شد

مایکروسافت مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection را برای PC تایید کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مایکروسافت بصورت رسمی مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection را برای پلتفرم PC معرفی کرد که در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. به گفته‌ی مایکروسافت، این نسخه از بازی شامل کمپین و حالت چند نفره است، بنابراین شباهت قابل توجهی با نسخه‌ی Xbox One خواهد داشت. مشخص نیست که آیا این بازی از قابلیت Cross-Play پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؛ از سوی دیگر، مایکروسافت اعلام نکرد افرادی که در حال حاضر نسخه‌ی Xbox One مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection را خریداری کرده‌اند، نسخه‌ی PC آن را با پرداخت هزینه دریافت خواهند کرد یا همچون عناوین Xbox Play Anywhere، نیازی به پرداخت پولی نخواهند داشت.

استودیوی 343 در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که برای آن‌ها بسیار سخت بوده که از فوق العاده بودن نسخه‌ی PC مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection برای بازیکنان این پلتفرم اطمینان حاصل کنند؛ این استودیو اعلام کرد:

تیم سازنده، خود را متعهد می‌دید که از برآورده شدن همه‌ی انتظارات از نسخه‌ی PC این مجموعه بازی، اطمینان حاصل کند.

براساس زمانبندی مایکروسافت، هر یک از عناوین مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection، به نوبت و یکی یکی عرضه خواهند شد؛ به گفته‌ی استودیوی 343، نحوه‌ی عرضه‌ی در نظر گرفته شده برای این مجموعه، به آن‌ها اجازه خواهد داد تا از عملکرد هر یک از عناوین اطمینان حاصل کرده و به بازیکنان اجازه دهند که تجربه‌ی کاملی را از هر بازی داشته باشند.

اولین عنوانی که شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود، بازی Halo: Reach بوده و سپس شاهد عرضه‌ی عناوین Halo: Combat Evolved ،Halo 2 ،Halo 3:ODST ،Halo 3 و Halo 4 خواهید بود؛ مایکروسافت در این رابطه اعلام کرد:

بازی‌های Halo: Reach ،Halo: Combat Evolved ،Halo 2 ،Halo 3 ،Halo 3: ODST و Halo 4، هر کدام بصورت مجزا در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت.

به گفته‌ی مایکروسافت، امکان خرید تکی هر یک از عناوین گفته شده، ممکن خواهد بود؛ نماینده‌ی این شرکت تایید کرد که:

قابلیت دانلود و خرید هر یک از این عناوین ممکن خواهد بود، در آینده جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک خواهیم گذاشت.

در بازی Halo: Reach، بازیکنان با کمپین، حالت چند نفره و Firefight روبرو خواهند بود، گرچه مشخص نیست که با خرید این عنوان، همه‌ی این قابلیت‌ها در دسترس خواهند بود یا خیر.

قابلیت دسترسی به مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection، از طریق فروشگاه مایکروسافت و استیم امکان‌پذیر خواهد بود؛ هنوز مشخص نیست که قیمت هر یک از عناوین این مجموعه چقدر در نظر گرفته شده است.

این مجموعه بازی در ماه نوامبر سال 2014 برای کنسول Xbox One عرضه شد اما مشکلات سرور، در آن زمان دردسرهایی را برای سارندگان بوجود آورد؛ با برطرف شدن مشکلات این مجموعه، شاهد عملکرد بهتر آن در این روزها هستیم. نسخه‌ی Xbox One این مجموعه شامل Halo: Combat Evolved Anniversary ،Halo 2 Anniversary ،Halo 3 و Halo 4 می‌شد و با گذشت زمان، شاهد اضافه شدن بازی Halo 3: ODST به این پکیج بودیم.

فرشاد | اخبار | 13/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.