نویسنده: فرشاد شنبه، 03 فروردين 1398
ساعت 22:00

برنامه‌ای جهت اضافه شدن Halo 5 به مجموعه‌ی Halo: MCC وجود ندارد

343 برنامه‌ای جهت اضافه کردن بازی Halo 5 به مجموعه‌ی Halo: MCC ندارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی 343 ایندستریز بتازگی مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection را برای پلتفرم PC معرفی نمود؛ یکی از نکات قابل توجه این مجموعه، حضور عنوان Halo: Reach در آن بود و این موضوع بدین معنی است که تنها عنوانی که در این مجموعه بازی حضور ندارد، بازی Halo 5 است و با توجه به صحبت‌های اخیر 343، بنظر نمی‌رسد که آن‌ها برنامه‌ای جهت اضافه کردن آخرین عنوان خود (Halo 5) به مجموعه‌ی Halo: MCC را داشته باشند.

مدیر روابط عمومی استودیوی 343 اخیراً در پرسش و پاسخی، در پاسخ به این سوال که آیا عنوان Halo 5 به مجموعه بازی Halo: MCC اضافه خواهد شد یا خیر اعلام کرد:

برنامه‌ی فعلی ما این است که مجموعه‌ی MCC و عنوان Reach را برای پلتفرم PC ارائه کنیم، در حال حاضر برنامه‌ای جهت ارائه‌ی Halo 5 برای این پلتفرم نداریم.

این یک خبر بد و قابل انتظار، اما قابل تامل است! چراکه در پاسخ داده شده، عبارت "در حال حاضر چنین برنامه‌ای وجود ندارد" به چشم می‌خورد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در آینده، استودیوی 343 برروی نسخه‌ی PC عنوان Halo 5 هم کار کند.

اخیراً جزئیات زیادی در مورد مجموعه بازی Halo: MCC اعلام شده که شامل پشتیبانی نسخه‌ی PC این مجموعه از نرخ فریم Uncapped، ویندوز 7 و 10 و عدم نیاز به حساب Xbox Live Gold جهت اجرای عناوین این مجموعه می‌شوند.

نسخه‌ی PC مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection که در اواخر سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، شامل عناوین Halo: Reach ،Halo: Combat Evolved ،Halo 2 ،Halo 3 ،Halo 3: ODST و Halo 4 خواهد بود که هر کدام بصورت نوبتی و یکی یکی به بازار عرضه خواهند شد.

فرشاد | اخبار | 23/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.