نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 آبان 1399
ساعت 15:00

Halo 5 بروزرسانی ارتقادهنده Xbox Series X/S دریافت نمی کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته 343 industries، بازی Halo 5 بروزرسانی ارتقادهنده‌ای در Xbox Series X/S دریافت نمی‌کند، اما با سرعت لود بیشتر و رزولوشن بالاتر اجرا می‌شود.

مایکروسافت مدتی پیش رسما از انتشار یک بروزرسانی مخصوص نسل نهمی و ارتقادهنده برای بازی Halo: The Master Chief Collection خبر داد که در اختیار دارندگان Xbox Series X/S قرار خواهد گرفت. این بروزرسانی که در روز 17 نوامبر (27 آبان) منتشر می‌شود، پشتیبانی 4K و نرخ فریم 120 تصویر در ثانیه را در هر دو بخش کمپین و مالتی‌پلیر به این بازی اضافه می‌کند و ارتقاهای دیگری نظیر بهبود بخش split-screen را هم شامل می‌شود. با توجه به این خبر، بسیاری از طرفداران این امیدواری را پیدا کردند که آپدیت مشابهی برای Halo 5: Guardians هم منتشر شود؛ موضوعی که البته به نظر نمی‌رسد اتفاق بیافتد. 343 industries در این رابطه چنین توضیح داده است.

پس از اعلام خبر عرضه آپدیت مخصوص نسل نهمی برای Master Chief Collection، ما با سوالاتی در همین رابطه اما برای Halo 5 مواجه بوده‌ایم. در این رابطه باید بگوییم که Halo 5 گرچه آپدیت مشابهی دریافت نمی‌کند، با این حال دارندگان کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس می‌توانند این بازی را به شکل عادی با سرعت لود بیشتر و ابعاد تصویر بالاتر تجربه کنند. ما مشتاق این هستیم که این بازی را در کنسو‌های نسل بعدی هم تجربه کنید و از قدرت اضافی که کنسول‌ها ارائه می‌کنند استفاده کنید.

پیرامون این بازی قبلا تایید شده بود که پشتیبانی از HDR نیز یکی از مزایای تجربه Halo 5 در Xbox Series X خواهد بود. Xbox Series X و Xbox Series S در روز 10 نوامبر (20 آبان) در سراسر جهان عرضه خواهند شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.