نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 آبان 1399
ساعت 18:00

Devolver Digital استودیو سازنده Serious Sam را تصاحب کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Devolver Digital اعلام کرده که سازنده سری بازی‌های Serious Sam یعنی استودیو Croteam را خریده است.

Devolver Digital که مدتی پیش بازی Serious Sam 4 را منتشر کرده بود، اخیرا اعلام کرده که استودیو سازنده این بازی یعنی Croteam را تصاحب کرده است. لازم به ذکر است که این ناشر و توسعه‌دهنده، از سال‌های بسیار دور با یکدیگر همکاری داشتند و Devolver Digital در واقع توسط برخی از کارمندان سابق Croteam تاسیس شده بود. در واقع اولین پروژه Devolver Digital به عنوان ناشر، عرضه نسخه HD ریمستر دو بازی اول Serious Sam بوده است.

براساس اطلاعیه Devolver Digital، تصاحب Croteam شامل تصاحب بازی‌ها و فرنچایزهای این استودیو از جمله The Talos Principle 2 و عناوین سری Serious Sam نیز می‌شود و این شرکت، البته وعده داده که Croteam استقلال و آزادی کامل خود برای خلق و نوآوری بازی‌های خودش حفظ خواهد کرد. Devolver البته به این نکته هم اشاره کرده که «ما نیز می‌توانیم همچنان به توصیه‌های بی‌معنی خودمان ادامه دهیم و Croteam هم می‌تواند آن‌ها را نادیده بگیرد. ما هم همین طور ترجیح می‌دهیم».

بازی Serious Sam 4 درحال حاضر برای ویندوز و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. نسخه کنسولی این بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز در سال 2021 منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.