نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 آذر 1399
ساعت 18:00

بازی Fall Guys فقط در پی سی بیش از 11 میلیون نسخه فروش داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Mediatonic سازنده بازی ایندی Fall Guys: Ultimate Knockout، اخیرا خبر داده که فروش نسخه PC این بازی از 11 میلیون عبور کرده است.

بازار عناوین ایندی یا مستقل، در طول سال‌های اخیر با رشد گسترده‌ای مواجه بوده که حتی برخی از این بازی‌ها موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای را هم کسب کردند. برای مثال در سال 2016 بازی Among Us تبدیل به یک ترند بزرگ شد و استقبال گسترده‌ای را در میان بازیکنان داشت. در همین رابطه، سال 2020 نیز شاهد عرضه بازی Fall Guys: Ultimate Knockout بود که علیرغم عرضه بسیار عالی در تابستان، عمر فروش موثر خود را با نزدیک شدن به زمستان همچنان ادامه داده است.

با توجه به گزارش اخیر Mediatonic سازنده بازی Fall Guys: Ultimate Knockout، حالا مشخص شده که این بازی فقط در پلتفرم پی‌سی موفق به فروش بیش از 11 میلیون نسخه شده است. در این رابطه البته آمار فروش کلی یا فروش روی سایر پلتفرم‌ها اعلام نشده است؛ با این حال در گزارش مالی Unity برای ماه نوامبر، اشاره شده بود که این بازی روی پلتفرم استیم بیش از 10 میلیون نسخه فروش داشته است.

Fall Guys: Ultimate Knockouts در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. با توجه به گزارش‌های قبلی، سازندگان این بازی در جریان رویداد The Game Awards 2020 از فصل سوم آن رونمایی خواهند کرد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این عنوان با امتیاز 7٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.