نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 22 اسفند 1397
ساعت 22:46

انیمه‌ی Dragon's Dogma توسط نت‌فلیکس ساخته خواهد شد

هدف بعدی نت‌فلیکس Dragon's Dogma خواهد بود

0 از 5

کمپانی نت‌فلیکس روز گذشته، تعدادی از پروژه‌های جدید خود رامعرفی کرد که در کمال تعجب، نام Dragon's Dogma، عنوان نقش‌آفرینی کمپانی کپکام نیز بین این عناوین به چشم می‌خورد.

سریال Dragon's Dogma توسط استودیوی .Sublimation Inc ساخته می‌شود، استودیویی که تخصصش در زمینه‌ی انیمیشن سه‌بعدی CGI است و قرار است این اثر، اولین پروژه‌ی اورجینالش باشد. در توضیح این انیمه آمده است:

داستان، ماجرای مردی جوان را دنبال می‌کند که به دنبال انتقام گرفتن از اژدهاییست که قلبش را دزدیده و به عنوان یک Arisen به زندگی بازمی‌گردد. اکشن‌-ماجرایی‌ای درباره‌ی مردی که توسط هفت شیطان که نماد هفت گناه کبیره هستند به چالش کشیده می‌شود.

نماینده‌ی استودیوی .Sublimation Inc، آقای Atsushi Koishikawa در این باره گفت:

تیم Sublimation مدت‌هاست که در آرزوی کار کردن روی پروژه‌ای برای خودش است؛ ما اکثراً با استودیوهای دیگر برای ساخت بعضی از بخش‌های CGI کارهایشان همکاری کرده‌ایم، بخاطر همین از اینکه با نت‌فلیکس طی این قرارداد همکاری می‌کنیم بسیار هیجان‌زده‌ایم. بی‌صبرانه منتظریم تا سبک سیل‌شید خاصمان را با بافت‌هایی که به صورت دستی طراحی شده‌اند به طرفداران انیمه‌ی‌مان در سراسر دنیا عرضه کنیم.

در کنار Dragon's Dogma، نت‌فلیکس همراه استودیوی Anima حال کار روی اسپین‌آف سریال Altered Carbon به‌نام Altered Carbon: Resleeved، انیمه‌ی Spriggan که از روی مانگایی با همین نام اقتباس شده با David Production، انیمه‌ی Ghost in the Shell: SAC _2045 محصول استودیوی Production I.G، عنوان Vampire in the Garden محصول استودیوی Wit Studios و Super Crooks با همکاری استودیوی Bones و با اقتباس از کمیکی با همین نام به نویسندگی Mark Millar و طراحی Leinil Francis Yu است.

Dragon's Dogma ابتدا در سال 2012 برای PS3 و X360 عرضه شد. Hideaki Itsuno، کارگردان سری Devil May Cry هسته‌ی بازی اصلی را طراحی کرد و مدتی بعد، کپکام نسخه‌ی ویژه‌ی بازی را که شامل محتوای اضافه بود برای کنسول‌های نسل هفتم، هشتم و PC عرضه کرد و حالا نیز این عنوان در راه کنسول نینتندو سوئیچ است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.