نویسنده: فرشاد جمعه، 24 اسفند 1397
ساعت 19:00

آپدیت جدید بازی No Man’s Sky معرفی شد

Beyond نام آپدیت جدید بازی No Man’s Sky خواهد بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی «هلو گیمز» (Hello Games) یک آپدیت جدید و بزرگ برای بازی No Man’s Sky معرفی کرد که Beyond نام دارد؛ «شان موری» (Sean Murray) به عنوان رئیس استودیوی هلو گیمز اعلام کرد:

برخی‌ها فکر کردند که آپدیت «NEXT» به معنی پایانی طبیعی بر یک داستان (سفر) باشد، اما برای ما، «NEXT» به منزله‌ی گامی جدید در یک سفر طولانی‌تر بود.

Beyond یک آپدیت رایگان برای کلیه‌ی کسانی است که هم اکنون بازی No Man’s Sky را در اختیار دارند و شامل سه قسمت اصلی خواهد بود. اولین قسمت این آپدیت، مربوط به توسعه‌ی المان‌های بخش چند نفره‌ای می‌شود که در سال گذشته توسط آپدیت NEXT به بازی اضافه شدند؛ توسعه‌ی گفته شده شامل یک جامعه‌ی رادیکال و تجربه‌ی جدیدی در بخش چند نفره می‌شود؛ هلو گیمز در این رابطه اعلام کرد:

اولین قسمت آپدیت Beyond که امروز اقدام به معرفی آن کردیم، مربوط به No Man’s Sky Online می‌شود. No Man’s Sky Online شامل یک جامعه‌ی رادیکال و تجربه‌ی جدیدی در بخش چند نفره است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در هر کجای این جهان که قرار دارند، در کنار یکدیگر به اجرای بازی بپردازند؛ این امر باعث حضور مردم در کنار یکدیگر خواهد شد، به شکلی که در گذشته هرگز دیده نشده و همچنین، المان‌های آنلاینی را در دسترس قرار می‌دهد. No Man’s Sky Online نیاز به هیچ اشتراکی نداشته، شامل پرداخت درون برنامه‌ای نبوده و برای کلیه‌ی بازیکنان فعلی عنوان No Man’s Sky رایگان خواهد بود.

استودیوی هلو گیمز هیچ جزئیاتی را در مورد دو قسمت دیگر این آپدیت به اشتراک نگذاشت اما قول داد که در آینده، اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد:

در زمان مناسب در مورد دو قسمت دیگر آپدیت Beyond صحبت خواهیم کرد.

موری در پایان معرفی آپدیت Beyond اعلام کرد:

Beyond یکی از بلند پروازانه‌ترین و یکی از سخت‌ترین کارهای ما محسوب می‌شود. با ارائه‌ی چنین آپدیت‌هایی به پشتیبانی خود از بازی No Man’s Sky ادامه خواهیم داد.

No Man’s Sky Beyond در فصل تابستان سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

عنوان No Man’s Sky در ماه اوت سال 2016 عرضه شد و استودیوی هلو گیمز از آن زمان، پیوسته در حال کار برروی آپدیت‌ها و پچ‌هایی بوده تا باگ‌ها و کرش‌های متعدد این بازی را برطرف، و همچنین محتوای جدیدی را به آن اضافه کند؛ تا به امروز 3 آپدیت تحت عناوین Next ،Visions و Into the Abyss برای این بازی منتشر شده‌اند که هر کدام شامل محتوایی نظیر وسایل نقلیه‌ی جدید، حالت‌های جدید و محیط‌هایی در زیر آب بوده‌اند. با توجه به آپدیت‌هایی که عنوان No Man’s Sky از زمان عرضه دریافت کرده است، می‌توان آن را بازی متفاوتی نسبت به عنوان عرضه شده در سال 2016 دانست.

فرشاد | اخبار | 15/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.