نویسنده: FariD چهارشنبه، 27 مرداد 1395
ساعت 10:58

آپدیت No Man's Sky خوشحالتان می کند!

5 از 5

آقای Sean Murray از کمپانی Hello Games در حساب توییتر خود اعلام کرد که آپدیت بعدی No Man's Sky بازیکنانی که این بازی را روی PS4 و PC اجرا می کنند «بسیار خوشحال» خواهد کرد.

آقای مورای، مدیر خلاق این بازی، در پست خود نوشت: «روزهای فوق العاده ای را در Hello Games سپری می کنیم. با افزونه ای که هم اکنون در حال تست و ارزیابی آن بر روی PS4 و PC هستیم، قرار است برخی ها را خیلی خوشحال کنیم.»

هنوز هیچ تاریخی برای انتشار این آپدیت اعلام نشده است، هرچند که اگر واقعا هم اکنون تحت تست باشد احتمالاً لازم نیست برای ارائه اش خیلی صبر کرد.

بازی No Man's Sky هفته گذشته برای PS4 و PC منتشر شد. این بازی در یک جهان باز فوق گسترده روایت می شود و بازیکنان در آن می توانند نقاط دوردست کهکشان را مورد کاوش قرار دهند و جهان های ناشناخته و زندگی های جدید را جستجو نمایند.

از شگفتی های این بازی این که دارای 18 کویینتیلیون (عدد یک به همراه 18 صفر) سیاره است که می توانید از آن ها بازدید کنید. قطعاً بازدید تمام این سیارات برای یک بازیکن امکان پذیر نیست، مگر آن که 5 میلیارد سال تمام وقت خود را صرف این بازی کنید! بخاطر همین عجیب هم نیست که Hello Games عنوان کرده است که حدود 99 درصد مکان های این بازی هرگز توسط بازیکنان کشف نخواهد شد.

FariD | اخبار | 17/08/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.