نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 06 فروردين 1398
ساعت 21:40

احتمال عرضه‌ی Final Fantasy XIV روی Xbox و سوئیچ وجود دارد

گفت‌و‌گوها برای آوردن این عنوان برای سوئیچ و Xbox همچنان ادامه دارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو سوئیچ اخیراً تبدیل به بهشتی برای طرفداران Final Fantasy شده است؛ نسخه‌ی نهم ماه گذشته برای این کنسول عرضه شد، نسخه‌ی دهم و دوازدهم ماه آینده از راه خواهند رسید و نسخه‌ی هفتم نیز همین امروز منتشر شد؛ اما یکی از عناوینی که جای خالی‌اش روی این کنسول حس می‌شود Final Fantasy XIV است.

این عنوان نقش‌آفرینی چندنفره‌ی آنلاین کلان یا همان MMORPG که ابتدا در سال 2010 عرضه شد، در حال حاضر فقط روی PC و Playstaion موجود است. Naoki Yoshida، کارگردان بازی، از سال 2015 (یعنی زمانی که سوئیچ به نام NX شناخته می‌شد) علاقه‌ی خود را به عرضه‌ی این عنوان روی کنسول نینتندو ابراز کرده بود. در سال 2017، آقای یوشیدا اعلام کرد که صبحت‌هایشان با صاحبان پلتفرم‌های دیگر از جمله نینتندو همچنان ادامه دارد، اما به این نکته اشاره کرد که برای پیشرفت این پروسه، قابلیت کراس‌پلتفرم باید به طور کامل برای همه‌ی بازیکنان وجود داشته باشد. با توجه به مصاحبه‌ی اخیر ایشان با سایت Gamespot، ظاهراً این گفت‌و‌گوها هنوز ادامه دارد.

صبحت‌هایمان با صاحبان پلتفرم‌ها ادامه دارد. فلسفه‌ی بنیادین Final Fantasy XIV این است که می‌خواهیم بازی روی هر دستگاه و سخت‌افزاری به شکل کراس‌پلتفرم قابل بازی باشد. پس هروقت توانستیم سر این مسئله با شرکت‌های دیگر توافق کنیم...احتمال این [عرضه‌ی Final Fantasy XIV روی سوئیچ و Xbox] بسیار بالا می‌رود.

ما با نینتندو، مایکروسافت و گوگل در حال گفت‌وگوییم؛ البته هنوز قادر به اعلام چیزی نیستیم چون هنوز مشغول مذاکره‌ایم اما هروقت جزئیاتی به دستمان برسد می‌توانیم خبرش را بدهیم و با همه‌ به اشتراک بگذاریم. فعلاً در حال مذاکره با همه‌ی این پلتفرم‌ها هستیم.

به گزارش گیم‌اسپات، آقای یوشیدا طی مصاحبه چندین بار به تمایل خود برای در دسترس گذاشتن بازی برای حداکثر بازیکنان اشاره می‌کرده؛ در جواب به سوال مربوط به احتمال جایگزین کردن شکل پرداخت ماهانه با سیستم free-to-play، آقای یوشیدا پاسخ داده که برای انجام این کار دیر شده و ممکن است به خود بازی یا اجتماع طرفداران آسیب جدی وارد کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.