نویسنده: فرشاد سه شنبه، 06 فروردين 1398
ساعت 22:30

بازی The Lord Of The Rings: Gollum معرفی شد

عرضه‌ی بازی The Lord Of The Rings: Gollum در سال 2021

4.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی آلمانی Daedalic که بدلیل ساخت عناوین ماجراجویانه‌ی point-and-click چون مجموعه بازی The Dark Eye و Deponia شهرت دارد، اخیراً اقدام به معرفی بازی The Lord of the Rings: Gollum نموده و همانطور که از اسمش پیدا است، تمرکز اصلی داستان آن برروی زندگی شخصیت Gollum متمرکز خواهد بود؛ داستان این بازی از زمان از دست دادن حلقه‌ی قدرت از سوی شخصیت Gollum (و تلاش برای بازپس گیری آن) تا حوادث سه گانه فیلم‌های Lord of the Rings روی خواهد داد.

برخلاف پروژه‌های پیشین استودیوی Daedalic، بازی Gollum سبکی اکشن ماجراجویانه خواهد داشت اما روایت داستان این بازی، بخوبی عناوین پیشین این استودیو خواهد بود. Carsten Fichtelmann به عنوان موسس و مدیر عامل استودیوی Daedalic Entertainment در مورد این بازی اعلام کرد:

پیش از این با مناقشات این شخصیت آشنا شده‌اید (در سه گانه‌ی ارباب حلقه‌ها)، صدای دو گانه‌ای که بطور مداوم با شما صحبت می‌کنند، تصمیمات مختلفی را در پیش‌رویتان قرار خواهند داد، تصمیمات Gollum یا تصمیمات Smeagol.

همه‌ی ما با داستان و حوادثی که در کتاب برای این شخصیت روی می‌دهند آشنایی داریم، اما هدف ما، تمرکز برروی حوادثی است که پیش از داستان‌های کتاب، برای این شخصیت روی می‌دهند؛ قصد داریم داستانی پیش از حوادث کتاب را روایت کنیم.

هدف ما این نیست که به کاوش بیش از اندازه‌ی داستان ارباب حلقه‌ها بپردازیم، تلاش خواهیم کرد محصولی را تولید کنیم که حرفی برای زدن داشته باشد.

در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای بازی The Lord Of The Rings: Gollum اعلام نشده اما سازنده قصد دارد که این عنوان را در سال 2021 برای پلتفرم PC و کنسول‌های مرتبط (احتمالاً منظور PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Scarlett و نینتندو سوییچ است.) عرضه کند.

فرشاد | اخبار | 26/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.