نویسنده: Sasan دوشنبه، 24 مرداد 1401
ساعت 21:18

بازی ویدئویی جدیدی از دنیای ارباب حلقه‌ها در دست ساخت است

5 از 5

ساعتی پیش دو شرکت Private Division و Weta Workshop در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که قرار است در بازی ویدئویی جدیدی که در دنیای سرزمین میانه اتفاق می‌افتد، با یکدیگر همکاری کنند. این پروژه که در حال حاضر به غیر از فرنچایز زمینه‌ساز آن، هیچ جزئیات دیگر در ارتباط با داستان، پلتفرم‌های هدف و دیگر موارد آن در اختیار عموم قرار نگرفته بر اساس تخمین‌های سازندگان در سال مالی 2024 (فروردین 1402 تا فروردین 1403) منتشر خواهد شد اما با توجه به اینکه این عنوان در مراحل اولیه ساخت به سر می‌برد و شرایط تأخیرهای فراوان حاکم بر صنعت بازیسازی، چنین تخمینی کمی خوشبینانه به نظر می‌رسد.

بخش جذاب این خبر ورود بخش بازیسازی شرکت Weta Workshop به تولید بازی‌های ویدئویی بزرگ و اسم و رسم دار است در حالی که این بخش از زمان افتتاح در حدود ده سال پیش عمده فعالیت خود را بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی متمرکز کرده بود. لازم به ذکر است که این شرکت همان استودیوی جلوه‌های ویژه تاسیس شده توسط پیتر جکسون (کارگردان سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت) که با وجود تأسیس در سال 1987 تا قبل از شروع اکران سه گانه ارباب حلقه‌ها در سال 2001 چندان شناخته شده نبود اما به واسطه موفقیت این فیلم‌ها به یکی از مهمترین استودیوهای جلوه‌های ویژه تبدیل شده و در پروژه‌های بزرگی همچون Avatar، Dune، Mad Max: Fury Road و ... همکاری داشته است.

در حال حاضر سه بازی ویدئویی دیگر بر اساس دنیای ارباب حلقه‌ها در دست تولید است که اولی عنوانی کوچک به نام The Lord of the Rings: Gollum است که پیش از این قرار بود در شهریور سال جاری عرضه شود که مدتی قبل خبر تأخیر آن منتشر شد، دومین مورد اثری پرخرج است که توسط استودیوی برادران وارنر در سال 2024 روانه بازار خواهد شد و آخرین عنوان هم محصولی مستقل از استودیوی Free Range Games در ژآنر بقا با ساختار کوآپ به نام The Lord of the Rings: Return to Moria است که در بهار سال آینده برای عرضه ازطریق فروشگاه اپیک در دست توسعه است.  

Sasan | اخبار | 15/08/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.