نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 دی 1401
ساعت 11:00

Hogwarts Legacy درحال حاضر بیشترین Wishlist را در استیم دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مجموعه هری پاتر یکی از محبوب‌ترین فرنچایزها در دنیای سرگرمی است که گرچه کار خود را با کتاب‌های رمان شروع کرد، ولی موفقیت و گیرایی داستانی آن بسیار فراتر رفت و از آن در دیگر رسانه‌ها نظیر فیلم، موسیقی، بازی و ... نیز استفاده شده است. در ارتباط با دنیای جادویی هری پاتر، تابه‌حال چندین بازی ساخته شده و طرفداران این دنیا حتما از عرضه نزدیک بازی Hogwarts Legacy نیز مطلع هستند. بازی Hogwarts Legacy که قرار است یک تجربه AAA از نوع بازی ویدیویی از این دنیا باشد، حدود یک ماه تا عرضه فاصله دارد و با توجه به انتشار یک گزارش تازه، به نظر باید منتظر لانچ بسیار بزرگی باشد.

Hogwarts Legacy البته یک بازی براساس مدرسه شناخته‌شده هاگوارتز در دنیای هری پاتر است، ولی وقایع این بازی حدود صد سال قبل از ماجراهای هری پاتر جریان پیدا می‌کند و از نظر گیم‌پلی، تجربه‌ای جهان‌باز با محوریت مدرسه/قلعه هاگوارتز است. در ارتباط با این بازی، اخیرا گزارشی از Benji-Sales منتشر شده که نشان می‌دهد بازیکنان بسیار زیادی این بازی را در استیم به فهرست Wishlist خود اضافه کرده‌اند. درواقع این گزارش، فاش می‌کند که این روزها Hogwarts Legacy بیش از هر بازی دیگری در استیم Wishlist شده و آمار پیش-فروش بازی نیز حالا در بین چهار عنوان اول قرار گرفته است. به گفته این منبع، برآورد پیش‌فروش کنسولی بازی نیز بسیار بالا ذکر شده و به این ترتیب می‌توان گفت که اگر کیفیت نهایی بازی نیز خوب باشد، سازندگان و ناشران می‌توانند منتظر یکی از لانچ‌های عظیم سال 2023 صنعت گیم باشند.

لازم به ذکر است که همه این برآوردها در حد پیش‌بینی است و گرچه اطلاعات اولیه می‌تواند نشانه‌های بسیار خوبی را داشته باشد، ولی عوامل زیادی از جمله نمرات نقدها، بازخورد بازیکنان و درنهایت گیم‌پلی‌های منتشر شده پس از عرضه نیز در موفقیت یک بازی در دوره لانچ بسیار موثر هستند. بازی Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.