نویسنده: فرشاد سه شنبه، 06 فروردين 1398
ساعت 23:30

اضافه شدن حالت‌های جدیدی به بازی We Happy Few از طریق آپدیت 1.7

آپدیت 1.7 بازی We Happy Few هم اکنون در دسترس است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با وجود مشکلاتی که در زمان ساخت و عرضه‌ی بازی We Happy Few بر سر راه سازنده‌ی آن قرار گرفتند، آن‌ها دست از تلاش بر نداشته و آپدیت جدیدی را برای این بازی منتشر نموده‌اند که حالت Arcade و سه حالت دیگر را به این بازی اضافه خواهد کرد؛ این سه حالت جدید Survival ،Night’s Watch و سندباکس نام داشته و در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

حالت Survival، تجربه‌ی سختی را برای بازیکنان به ارمغان آورده و آن‌ها بایستی که در حین یافتن سرپناهی برای خود، بدنبال آب و غدا نیز باشند؛ همچون نسخه‌ی دسترسی زودهنگام این بازی، در این حالت باید تا بیشترین حد ممکن زنده مانده و براساس زمان زنده ماندن، امتیاز کسب کنید. در این حالت با راه‌های فرار شگفت انگیزی روبرو خواهید بود که اعلام نشده‌اند.

در حالت The Night Watch یا Wellie، کنترل یک پاسبان شاد و مسرور را در اختیار خواهید داشت که باید از طریق او، همه‌ی Downers را شکست دهید؛ هدف این حالت این است که پیش از پایان یافتن میزان شادی پاسبان، در برابر حملات Downers مقاومت کنید؛ با پیشرفت موج‌های حمله‌ی جدید و سخت شدن بازی، شاهد ارتقای سلاح خود خواهید بود.

آخرین حالتی که از طریق آپدیت 1.7 به این بازی اضافه شده، حالت سندباکس است که به بازیکنان اجازه می‌دهد که سیستم‌های مختلف بازی را به چالش بکشند، اگر شما به هرج و مرج، دنیایی عجیب و مواردی از این دست علاقه دارید، این حالت مورد علاقه‌ی شما خواهد بود.

استودیوی Compulsion Games همچنان در حال کار برروی محتوای سیزن پس بازی We Happy Few بوده و بزودی جزئیاتی از اولین بسته‌ی الحاقی خود را منتشر خواهد نمود. آپدیت 1.7 این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است.

فرشاد | اخبار | 26/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.