نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 فروردين 1398
ساعت 13:00

CD Projekt در E3 2019 مهم‌ترین نمایش تاریخ خود را خواهد داشت

سی‌دی پراجکت برای E3 2019 یک نمایش بسیار قوی در نظر گرفته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت CD Projekt اخیرا فاش کرده که حضور و نمایش بعدی آن‌ها در جریان رویداد E3 2019، اهمیت بسیار بالایی دارد و در واقع در این رویداد، این استودیو قصد دارد «مهم‌ترین نمایش تاریخ خود» را ارائه کند.

استودیو لهستانی CD Projekt Red به عنوان خالق سری بازی‌های «ویچر (The Witcher)»، یک تیم بازی‌سازی شناخته‌شده و صاحب‌سبک است که عناوین اخیرشان (مانند The Witcher 3: Wild Hunt)، با استقبال عالی منتقدین و طرفداران مواجه بوده است. همین نیز یکی از دلایل اصلی بوده که بسیاری را به پروژه بعدی آن‌ها، یعنی بازی «سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077)» امیدوار کرده است. این یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ است که سی‌دی پراجکت، وعده‌های زیادی درباره آن داده و حتی کسانی که دمو خصوصی بازی را دیده‌اند نیز درباره آن کاملا امیدوار به نظر می‌رسند. استودیو لهستانی، البته هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی منتشر نکرده ولی یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که آن‌ها قصد دارند یک نمایش فوق‌العاده مهم را در E3 پیش رو داشته باشند.

CD Projekt به تازگی جلسه گزارش مالی خود برای سال مالی ۲۰۱۸ را برگزار کرد که در این کنفرانس، آن‌ها درباره برنامه‌های آینده خودشان هم صحبت کردند. به گفته CD Projekt، این تیم گرچه در E3 2018 حضور بسیار مهمی داشت، ولی حضور آن‌ها در E3 2019 تبدیل به مهم‌ترین نمایش تاریخ این استودیو خواهد شد. به گفته آدام کیچینسکی (Adam Kiciński) مدیرعامل شرکت، سی‌دی پراجکت «یک نمایش بسیار قوی» آماده کرده، و گفته که اگر امکانش فراهم باشد، از همه کسانی که رویداد را دنبال می‌کنند دعوت به دیدن نمایش می‌کند.

مدیرعامل استودیو گرچه اشاره‌ای به محتوای این نمایش بزرگ نکرده، ولی به نظر کاملا مشخص باشد که او به بازی Cyberpunk 2077 اشاره کرده است. با توجه به این موضوع، به نظر قطعی باشد که تریلر یا تریلرهای بزرگی از این بازی در E3 بعدی به نمایش در بیاید، و حتی ممکن است تاریخ عرضه این بازی شدیدا موردانتظار نیز فاش شود. پیرامون استودیو، البته شایعاتی نیز وجود دارد که آن‌ها در پشت‌پرده، مشغول دنبال کردن پروژه‌های اعلام نشده دیگر هم هستند و به همین خاطر، ممکن است حضور آن‌ها در E3 2019 با سورپرایزهایی از این دست و رونمایی از بازی جدیدتری هم همراه باشد. رویداد E3 2019 از روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) و به مدت تقریبا یک هفته برگزار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.