نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 فروردين 1398
ساعت 16:00

یوبی‌سافت زمان برگزاری کنفرانس E3 2019 را مشخص کرد

Ubisoft رسما حضور خود در E3 2019 را همراه با زمان برگزاری کنفرانس تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت به صورت رسمی، زمان برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در E3 2019 را اعلام کرد.

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازان و ناشران بازی جهان، همان‌طور که انتظار می‌رفت در اواخر بهار و مانند همیشه، در رویداد سالانه E3 امسال نیز حاضر خواهد بود. به گفته این شرکت، آن‌ها امسال هم کنفرانس اختصاصی خودشان را خواهند داشت که قرار است در روز ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد - 00:30 بامداد به وقت ایران) برگزار شود. گفتنی است که یوبی‌سافت به صورت سنتی، معمولا در هر دوره از همین بازه زمانی برای برگزاری کنفرانس خود استفاده می‌کند. شما در ادامه توییت مربوط به این خبر از حساب رسمی یوبی‌سافت را مشاهده می‌کنید:

شمارش معکوس برای E3 2019 شروع شده است!

تقویم‌هایتان را برای ۱۰ ژوئن و برگزاری کنفرانس یوبی‌سافت علامت بزنید.

با توجه به این خبر، مطابق معمول گمانه‌زنی‌های مختلفی هم درباره آیتم‌های این کنفرانس مطرح شده است. ما درباره عناوینی که در ادامه سال ۲۰۱۹ از یوبی‌سافت منتشر می‌شود، تا حد زیادی اطلاع داریم؛ بازی‌های Skull & Bones و Beyond Good & Evil 2 عناوینی هستند که برای عرضه در بازه زمانی بعد از برگزاری E3 تا انتهای سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شدند و به همین خاطر، انتظار می‌رود که تریلرها و خبرهای جدیدی دریافت کنند. غیر از این دو، یوبی‌سافت بازی‌های آنلاین مختلفی هم دارد که به احتمال زیاد، شاهد انتشار خبرهایی از عرضه محتواهای جدید خواهند بود؛ بازی تازه عرضه شده The Division 2 از جمله این عناوین هستند. طبق معمول، باید احتمال رونمایی یا اشاره به یک بازی Splinter Cell را هم محفوط بدانیم. همچنین حتی با وجود تایید عدم عرضه یک نسخه جدید از سری Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۹، باز هم می‌توان انتظار اشاره یوبی‌سافت به این سری در کنفرانس را داشت. اشاره به یک بازی جدید از سری Watch Dogs هم می‌تواند حدس جالب و جذابی درنظر گرفته شود. غیر از این موارد، مثل همیشه انتظار سورپرایزهای مختلف و معرفی‌های غافلگیرکننده نیز از یوبی‌سافت وجود دارد.

تاکنون غیر از یوبی‌سافت، شرکت‌های دیگری نظیر Bethesda، Devolver Digital و اخیرا CD Projekt به صورت رسمی از حضورشان در رویداد E3 2019 خبر داده‌اند. مایکروسافت نیز حضور پررنگی در رویداد امسال دارد و انتظار می‌رود که نینتندو نیز مثل سابق، رویداد اختصاصی خودش را داشته باشد. با این حال آنچه که تاکنون درباره سونی تایید شده، این است که این شرکت برخلاف همه سال‌های گذشته، امسال در E3 2019 غایب خواهد بود. این رویداد بزرگ صنعت بازی، از روز ۲۱ خرداد و تقریبا به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.