نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 14 فروردين 1398
ساعت 09:00

استیم کی‌های غیرقانونی بازی Metro Exodus غیرفعال شدند

دیپ سیلور از بازیکنان خواست که بدنبال بازپرداخت پولشان باشند!

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عرضه‌ی انحصاری بازی Metro Exodus در فروشگاه اپیک گیمز، دردسرهای زیادی را برای ناشر آن، یعنی شرکت «دیپ سیلور» (Deep Silver) به همراه داشت؛ استیم ضمن غیرعادلانه خواندن این کار، با ارسال پیغامی به مصرف کنندگان خود، اعلام کرد که قابلیت دسترسی به بازی Metro Exodus دیگر از طریق فروشگاه آن‌ها ممکن نخواهد بود، اما با این وجود، بنظر می‌رسد که استیم کی‌های سرقت شده‌ای در معرض فروش قرار گرفته‌اند که اکنون، همه‌ی آن‌ها غیرفعال شده‌اند.

دیپ سیلور اخیراً اقدام به بروزرسانی صفحه‌ی استیم عنوان Metro Exodus نمود و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

این کی‌ها پیش از اعلام انحصاری شدن عرضه‌ی بازی Metro Exodus از طریق فروشگاه اپیک گیمز، بصورت غیرقانونی از طریق محلی که اقدام به پرینت کی‌های فیزیکی بازی می‌نمودند تهیه شدند؛ با توجه به اینکه این کی‌ها بصورت غیرقانونی تهیه شده بودند، اقدام به غیرفعال سازی کلیه‌ی کی‌های غیر لایسنس دار نمودیم؛ همچنین قابلیت دانلود و یا اکتیو کردن این بازی بدون فایل اجرایی آن، دیگر ممکن نخواهد بود.

بنابراین اگر شما از یکی از این استیم کی‌های غیرقانونی استفاده کرده باشید، شاهد حذف بازی از لیست عناوینتان خواهید بود:

کلیه‌ی بازیکنانی که اقدام به استفاده از کدهای غیرمجاز کرده‌اند، شاهد حذف بازی از لیست عناوین استیمشان خواهند بود. کی‌های فروخته شده برای پلتفرم استیم، دزدیده شده بودند، بنابراین غیرقانونی محسوب می‌شوند.

توصیه‌ی دیپ سیلور به کلیه‌ی کسانی که اکنون بازی از لیست عناوینشان پاک شده است:

اگر این بازی از لیست عناوینتان پاک شده، توصیه می‌کنیم با فروشنده‌ای که کی غیر مجاز را به شما فروخته است تماس گرفته و خواستار بازگشت پولتان شوید.

به گفته‌ی دیپ سیلور، تنها دو فروشگاه قابلیت توزیع قانونی عنوان Metro Exodus را برای PC داشته‌اند، یکی Humble Bundle و دیگری Razer؛ در حال حاضر قابلیت فروش این بازی تنها از طریق فروشگاه اپیک گیمز ممکن خواهد بود اما از تاریخ 14 فوریه سال 2020 (برابر با 25 بهمن سال 1398)، قابلیت فروش این بازی از طریق استیم نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

عنوان Metro Exodus اخیراً از طریق آپدیتی که Ranger نامیده می‌شود، حالت New Game Plus را در دسترس بازیکنان قرار داده است؛ این آپدیت 6 گیگابایت حجم داشته و در کنار حالت گفته شده، ویژگی‌ها و محتوای جدید دیگری را نیز به این بازی اضافه خواهد کرد.

Metro Exodus هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.

فرشاد | اخبار | 03/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.