نویسنده: فرشاد دوشنبه، 19 فروردين 1398
ساعت 21:00

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در انحصار اپیک نخواهد بود

فروش Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در انحصار اپیک گیمز نخواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حساب رسمی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در توییتر تایید کرد با وجود آنکه این عنوان در سه ماهه‌ی اول سال 2020 ازطریق فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد، اما این موضوع به منزله‌ی انحصار فروش آن از طریق این فروشگاه نیست:

جهت پاسخ دادن به برخی از سوالات موجود، باید مجدداً تکرار کنیم که فروش بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines در انحصار اپیک گیمز نخواهد بود.

سازنده‌ی این بازی همچنین در ماه مارس در توییتی تایید کرده بود که عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار نداشته و قابلیت خرید آن از طریق سایر فروشگاه‌ها نیز ممکن خواهد بود:

این عنوان در انحصار فروشگاه اپیک نبوده و امکان خرید آن از طریق فروشگاه‌های پارادوکس، استیم، GOG، اپیک و همچنین PS4 و Xbox One ممکن خواهد بود.

حساب توییتر این بازی همچنین در پاسخ به این سوال که چه زمانی امکان پیش خرید نسخه‌ی فیزیکی این بازی ممکن خواهد بود؟ و همچنین آیا نسخه‌ی فیزیکی این بازی شامل آیتم‌های خاصی خواهد بود یا خیر؟ به ترتیب اعلام کرد:

هنوز زمانی که قابلیت پیش خرید این بازی در دسترس قرار می‌گیرد مشخص نشده اما زمان آن از طریق رسانه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

آیتم‌هایی برای نسخه‌ی فیزیکی در نظر گرفته شده‌اند اما هنوز چیزی تایید نشده است.

داستان عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در شهر سیاتل روی می‌دهد، جاییکه بازیکنان خود در وسط یک جنگ خونین میان فرقه‌های مختلف خون آشام خواهند دید.

فرشاد | اخبار | 08/04/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.