نویسنده: فرشاد دوشنبه، 19 فروردين 1398
ساعت 19:00

Data Pack 5 بازی PES 2019 هم اکنون در دسترس است

جزئیات Data Pack 5 بازی PES 2019

4.67 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت «کونامی» (Konami) جدیدترین Data Pack بازی PES 2019 را برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر کرد؛ این پچ، تغییراتی را در گرافیک و صورت بازیکنان این عنوان صورت خواهد داد.

با نصب Data Pack 5 بازی PES 2019، علاوه بر مشاهده‌ی تغییرات قابل توجهی در صورت «رجا ناینگولان» (Radja Nainggolan)، «کوین پرینس بواتنگ« (Kevin-Prince Boateng) و «ایلکای گوندوغان« (Ilkay Gundogan)، شاهد تغییراتی برروی صورت «ساموئل اُمیتی» (Samuel Umtiti)، «جک گریلیش« (Jack Grealish)، «سمیر هاندانوویچ« (Samir Handanovic) و «اتان امپادو« (Ethan Ampadu) خواهید بود.

به گفته‌ی شرکت کونامی، Data Pack 5 علاوه بر اعمال بهبودهای گرافیکی، تغییراتی را نیز در تیم‌های ملی آرژانتین و کلمبیا اعمال خواهد کرد.

عنوان PES 2019 توسط شرکت کونامی در ماه اوت سال 2018 عرضه و با بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدین و بازیکنان روبرو شد؛ این بازی در نقد و بررسی بازی‌بگ امتیاز 9 از 10 را بدست آورد، قاسم ممتاز در مورد این بازی نوشت:

PES 2019 بدون اغراق بهترین شماره از سری PES است که تابحال در اختیار طرفداران قرار گرفته. گیم‌پلی سریع و جذاب، مدل سازی بسیار دقیق بازیکنان و حس رقابتی که در بازی لمس می‌شود، انیمیشن‌های متنوع حرکات بازیکنان و بسیاری موارد دیگر باعث شده اند تا بر این ادعا باور داشته باشیم و افسوس بخوریم که چرا نمی‌توانیم لایسنس تیم‌های معتبر و لیگ‌های سطح اول باشگاهی را در این بازی ببینیم. اگر کونامی قصد دارد تا فوتبالش را به مدعی بهترین بازی ورزشی تبدیل کند، قطعا باید برای بدست آوردن لایسنس تیم‌ها فکری بیاندیشد.

فرشاد | اخبار | 08/04/2019
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1398
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام وقت بخیر
    چرا بازیکنانی که به صورت دستی توسط خودم و برای هر دو پروفایل ساخته شدند در بازی دو نفره نمایش داده نمی شوند؟ البته در حالت انلاین امتحان کردم چراکه افلاین دو دسته لایسنس شده نمی شود بازی کرد
    ممنونم

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط aminmahan ویرایش شد
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: aminmahan
    سلام وقت بخیر چرا بازیکنانی که به صورت دستی توسط خودم و برای هر دو پروفایل ساخته شدند در بازی دو نفره نمایش داده نمی شوند؟ البته در حالت انلاین امتحان کردم چراکه افلاین دو دسته لایسنس شده نمی شود بازی کرد ممنونم

    سلام
    داخل توضیحات پچ های بازی PES 2019 در این رابطه کامل توضیح داده شد . برای اینکه بتونید با تیم های ویرایش شده بصورت 2 نفره بازی کنید حتما باید آنلاین باشید

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1398
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    سلام داخل توضیحات پچ های بازی PES 2019 در این رابطه کامل توضیح داده شد . برای اینکه بتونید با تیم های ویرایش شده بصورت 2 نفره بازی کنید حتما باید آنلاین باشید

    با سلام ضمن تشکر از شما بله به حالت انلاین هم وارد شدم ولی بازیکنی که خودم ساختم و در هر دو پروفایل به صورت مشابه به تیم مربوطه انتقال دادم را نشان نمی دهد وگرنه پج نصب شده و لایسنس تیم ها مشکلی ندارد.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.