نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 ارديبهشت 1397
ساعت 07:30

PES 2019 رسما معرفی و تاریخ عرضه و ویژگی های جدید آن اعلام شد

4.1 از 5

کونامی، رسما بازی Pro Evolution Soccer 2019 را معرفی و اطلاعات مرتبط با ویژگی‌های جدید و تاریخ عرضه بازی را فاش کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کونامی رسما بازی جدیدی از سری طولانی و قدیمی فوتبالی خودش یعنی Pro Evolution Soccer را معرفی کرد. این بازی که PES 2019 نام دارد، قرار است در ۲۸ آگوست (۶ شهریور) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. گفتنی است که بازی دو روز دیرتر یعنی در ۸ شهریور نیز در اروپا عرضه خواهد شد.

کونامی ویژگی‌های جدیدی نیز برای بازی اعلام کرده که در میان آن‌ها، ویژگی دیده شدن خستگی بازیکن در زمین، ارتقا فیزیک در توپ‌ها و جای‌گیری بازیکنان و همچنین ارتقا بازی فردی بازیکنان از جمله موارد جالب توجه هستند. غیر از این موارد، بازی شامل اضافه شدن انیمیشن‌های جدید، شادی پس از گل‌های جدید و ارتقا گرافیکی خود بازی و منوها نیز می‌شود.

کونامی در بخش دیگری از این گزارش، خبر داده که «بخش MyClub شاهد بزرگ‌ترین بازنگری‌ها تا این زمان» بوده است. کونامی در این بخش سیستم «کارت‌های بازیکن» جدیدی پیاده‌سازی کرده و بازیکنان با عملکرد خوب، به طور موقت شاهد افزایش توانایی‌ها، بر اساس عملکردشان در دنیای واقعی خواهند بود که شبیه کارت‌های Ultimate Team در بازی‌های FIFA است. همچنین بخش Master League نیز شاهد اضافه شدن یک روش جدید برای سیستم مذاکره و همچنین «ترانسفرهای واقع‌گریانه» شده است.

pes2019signalidunapark 1

درخصوص لایسنس‌ها، کونامی گفته که بازی شامل لیگ‌ها، استادیوم‌ها و باشگاه‌های کاملا لایسنس شده بیشتری خواهد بود اما، تاکنون هیچ کدام از آن‌ها غیر از مواردی چون باشگاه لیورپول، بارسلونا و بروسیا دورتموند که در PES 2018 نیز لایسنس بودند فاش نشده‌اند. اخیرا نیز در بازی‌مگ، مطالعه کردید که این سری لایسنس UEFA را نیز برای PES 2019 از دست می‌دهد که این، به معنی حذف بخش‌هایی مثل «لیگ قهرمانان اروپا»، «لیگ اروپا» و «جام ملت‌های اروپا» از جدیدترین عنوان سری Pro Evolution Soccer خواهد بود که حداقل دیگر در فرم رسمی و همیشگی، در بازی جدید دیده نخواهد بود. PES 2019 البته شاهد بازگشت دیوید بکهام، به عنوان یک بازیکن Legend قابل بازی خواهد بود.

زمانی که EA اقدام به آوردن بازی FIFA 18 به پلتفرم نینتندو سویچ کرد، برخی طرفداران سری PES نیز چنین انتظار و امیدی را از کونامی داشتند که PES 2019 به پلتفرم سوییچ راه پیدا کند. با این وجود، این امیدواری‌ها به حقیقت تبدیل نشد و حداقل برای این زمان، کونامی عرضه بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو را تایید نکرده است.

آخرین بازی عرضه شده از این سری یعنی PES 2018، در مجموع بازی موفقی بود و توانست رضایت کلی منتقدین و طرفداران سری را جلب کند. در نقد و بررسی بازی‌مگ از PES 2018 که به آن امتیاز ۷٫۲ از ۱۰ داده شده، گیم‌پلی روان، مکانیک‌های کنترلی بازی و گرافیک از جمله نقاط قوتی است که برای بازی ذکر شده است. همچنین دو مشکل قدیمی این سری، یعنی گزارشگری بازی‌ها و همچنین عدم وجود لایسنس‌های لیگ‌ها و باشگاه‌ها نیز از جمله نکات منفی هستند که در نقد و برسی بازی‌مگ نیز به آن اشاره شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.