نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 ارديبهشت 1397
ساعت 07:00

Splinter Cell جدید و Gears of War 5 توسط وال مارت کانادا فهرست شدند

4.5 از 5

فهرست لیک شده توسط وال‌مارت کانادا، به چندین بازی تازه و هنوز معرفی نشده‌ای مثل Gears of War 5 و Splinter Cell اشاره می‌کند.

حدود دو ماه پیش و با توجه فهرستی که در آمازون لیک شده بود، شایعات جدی منتشر شد که طرفداران سری بازی‌های محبوب Splinter Cell را امیدوار به معرفی یک بازی جدید از این مجموعه، در رویداد E3 2018 کرده بود؛ حالا اما شواهد دیگری درز پیدا کرده که این امیدواری‌های طرفداران را حتی بیشتر از گذشته تقویت می‌کند. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی وب‌سایت فروشگاه وال‌مارت کانادا، فهرستی از بازی‌های جدید پیش رو را منتشر کرده که در آن، شاهد نام بازی Splinter Cell جدید و تعدادی بازی دیگر هستیم.

همان‌طور که در تصویر منتشر شده از این فهرست در توییت زیر دیده می‌شود، تعداد زیادی بازی غیر از اسپلینتر سل نیز به چشم می‌خورند؛ برخی از این‌بازی‌ها قبلا هم معرفی و برخی هنوز به شکل رسمی معرفی نشده‌اند. در این فهرست لیک شده که برخی از عناوین شامل پیش‌خرید نیز بازی‌ها نیز می‌شوند، البته بازی‌هایی نیز هستند که ممکن است به خاطر روند ساخت، هنوز مدت زیادی تا معرفی رسمی‌شان زمان باقی مانده باشد؛ بازی‌های Gears of War 5، Just Cause 4 و Dragon Quest 2 از جمله این عناوین هستند. در این فهرست اسامی بازی‌های دیگری همچون LEGO DC Villains، Forza Horizons 5، یک Assassin’s Creed جدید، Last of Us 2 و شاید از همه سورپرایز کننده‌تر نیز دیده شدن نام بازی Rage 2 است. در ادامه، پست توئیتری یکی از کاربران که به بازی‌های فهرست شده اشاره کرده را مشاهده می‌کنید:

فهرست وال مارت کانادا

Just Cause 4
Splinter Cell
Dragon Quest 2 (PS4/XBO)
LEGO DC Villans
Borderlands 3
Rage 2
Gears of War 5
Forza Horizons 5
Assassin's Creed

 Walmart Canada

گفتنی است که در فهرست وال‌مارت کانادا، تعدادی از بازی‌هایی که از قبل توسط ناشران، رسما معرفی شدند شامل گزینه پیش‌خرید نیز می‌شوند؛ بازی‌هایی نظیر Beyond Good & Evil 2، Borderlands 3، The Division 2، the Final Fantasy 7 Remake و بسته الحاقی فصل پاییز بازی Destiny 2 از آن جمله هستند. نکته جالب در مورد نام‌گذاری این بسته الحاقی در فهرست است که با نام Destiny 2 Comet دیده می‌شود و گمانه‌زنی‌های جدیدی را پیرامون داستان جدید این بازی شوتر علمی تخیلی ایجاد می‌کند.

به هر ترتیب باید این نکته را در نظر گرفت، که هیچ تضمینی برای صحت یا عدم صحت اسامی فهرست شده وال‌مارت کانادا وجود ندارد، اما باید گفت که تصور بعیدی هم نیست که این شرکت، به سطحی از اطلاعات درباره تاریخ عرضه بازی‌های هنوز معرفی نشده دسترسی داشته باشد. به هر شکل وال‌مارت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خرده فروشی جهان است، و ارتباطات تجاری عظیمی با طیف گسترده‌ای از سازندگان و ناشران بازی‌های ویدیویی جهان دارد و قطعا در هر زمان، می‌تواند به اطلاعات لازم از منابع داخلی ناشران دست پیدا کند. فارغ از این فهرست، طرفداران همچنان باید منتظر معرفی رسمی بازی‌های مورد علاقه‌شان توسط ناشران باشند. بازی‌هایی همچون اسپلینتر سل جدید که البته هنوز توسط یوبی‌سافت تایید نشده است، و باید دید که این ناشران بازی‌ها را در رویداد E3 2018 معرفی خواهند کرد یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.