نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 26 خرداد 1398
ساعت 20:20

اولین اطلاعات و تریلر بازی Avengers منتشر شد

آیا انتقام‌جویان می‌توانند در صنعت بازی هم موفق شوند؟

5 از 5

شرکت اسکوئر انیکس در کنفرانس خود در رویداد E3 2019 تریلر بازی Avengers را منتشر کرد. این بازی اولین‌بار حدود یک سال و نیم پیش و زمانی که خبر همکاری Marvel Entertainment با اسکوئر انیکس به بیرون درز کرد، معرفی شده بود. با این حال، تا همین چند روز پیش هیچ اطلاعات دیگری از اثر نمی‌دانستیم.

اولین نکته قابل‌توجه، تغییر ظاهر قهرمان‌های بازی نسبت به مدل واقعی‌شان است و سازندگان ترجیح داده‌اند تا به جای استفاده از چهره بازیگرهای معروف، خودشان چهره کاراکترها را بسازند. این اتفاق در چند روز اخیر جنجال‌های زیادی را به راه انداخته و عده زیادی از هواداران خواستار ایجاد تغییرات هستند. با این حال، استودیو سازنده اعلام کرد که در بازی نهایی هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.

داستان کلی عنوان شباهت بسیار زیادی به داستان فیلم‌های Avengers: Age of Ultron و Captain America: Civil War دارد؛ در این بازی گروه انتقام‌جویان به خاطر یک حمله اشتباه مورد سرزنش مردم و دولت قرار گرفته‌اند و همین موضوع سبب شده تا مسئولیت و وجود ابرقهرمان‌ها در جامعه مدرن زیر سوال برود.

از جمله کاراکترهای قابل بازی می‌توان به کاپیتان آمریکا، آیرون من، هالک، بلک ویدو و ثور اشاره کرد. استودیو کریستال داینامیکز همچنین برای صداگذاری شخصیت‌های بازی از صداپیشگان مشهوری مثل تروی بیکر و نولان نورث استفاده کرده است.

سازندگان در ادامه اعلام کردند که بازی دارای حالت کواپ چهار نفره خواهد بود.

بازی Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 روانه بازار خواهد شد.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.