نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 25 دی 1398
ساعت 20:00

فیل اسپنسر حضور Xbox در E3 2020 را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت و ایکس‌باکس امسال نیز مثل دوره‌های گذشته در رویداد E3 شرکت خواهند کرد.

سونی به عنوان مالک پلتفرم پلی‌استیشن ۴، یکی از مهم‌ترین غایبان رویداد E3 در سال ۲۰۱۹ بود. این شرکت در گذشته و برای بیش از ده سال درهمه رویدادهای سالانه E3 شرکت داشت و تصمیم عدم حضور و برگزاری کنفرانس‌های اختصاصی در E3 2019 با شگفتی زیادی مواجه شده بود. در حالی که عرضه پلی‌استیشن 5 در سال ۲۰۲۰ باعث شده بود تا امیدها برای حضور مجدد سونی این بار در E3 2020 حفظ شود، این شرکت درنهایت تایید کرد که امسال هم در E3 شرکت نمی‌کند و برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی خودش را دنبال خواهد کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، مایکروسافت و پلتفرم رقیب یعنی ایکس‌باکس، اخیرا تایید کردند که آن‌ها همچنان مایل به شرکت در رویداد E3 در سال 2020 هستند.

اطلاعیه تازه که توسط فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت منتشر شده، با فاصله کوتاهی از اطلاعیه سونی و عدم حضور آن‌ها در E3 2020 منتشر شده است. اسپنسر، در این پست به طرفداران ایکس‌باکس اطمینان می‌دهد که تیم ایکس‌باکس مشتاقانه منتظر فرارسیدن E3 2020 هستند تا پروژه‌های درحال تولید خودشان را به نمایش بگذارند. شما در ادامه این پست توییتری را مشاهده می‌کنید.

تیم ما با حداکثر توان در E3 شرکت می‌کند. ما مشتاقانه منتظر فرا رسیدن این رویداد هستیم تا اطلاعاتی از چیزهایی که در پیش هستند را با همه عاشقان بازی به اشتراک بگذاریم. سبک هنری ما همواره با عناصر خلاقیت و پیشرفت‌های فنی در حرکت بوده است. در این حرکت، سال ۲۰۲۰ برای تیم ایکس‌باکس یک سال کلیدی و بسیار مهم محسوب می‌شود.

همانند سونی، مایکروسافت نیز در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ اقدام به عرضه کنسول نسل نهمی و جدیدتر خودش با نام Xbox Series X خواهد کرد. پیرامون E3 2020 نیز این رویداد قرار است از روز ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) و به مدت یک هفته برگزار شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.