نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 بهمن 1398
ساعت 16:00

کارگردان خلاق سابق Splinter Cell به یوبی‌سافت بازگشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ماکسیم بلاند کارگردان خلاق سابق سری اسپلینتر سل، مجددا به یوبی‌سافت بازگشته است.

یوبی‌سافت حدود یک هفته پیش خبر از تغییرات گسترده‌ای در تیم تحریریه و ویرایشی خود داد تا در ادامه فعالیت‌های این شرکت، شاهد بازی‌های منحصر به فردتر و کم‌تر شبیه به یکدیگری را شاهد باشیم. این برنامه که از تشکیل چندین تیم تحریریه (قبلا این بخش متشکل از تنها دو نفر بود) و اختصاص هر تیم به یک فرنچایز شرکت خبر می‌داد، به نظر می‌رسد که درنهایت باعث بالاتر رفتن سطح کیفی محصولات این شرکت باشد. پیرامون وقایع اخیر یوبی‌سافت، اخیرا فاش شده که Maxime Beland که در گذشته به عنوان کارگردان خلاق در سری Splinter Cell فعال بود، پس از یک جدایی کوتاه‌مدت مجددا به استخدام شرکت درآمده تا در یکی از تیم‌های تحریریه جدید فعالیت کند.

بلاند در سال ۲۰۱۹ یوبی‌سافت را به مقصد اپیک گیمز ترک کرد و به این ترتیب با یک وقفه کوتاه‌مدت، مجددا به یوبی‌سافت بازگشته است. او البته فقط به عنوان کارگردان خلاق در سری اسپلینتر سل شناخته نمی‌شود و سابقه کار در دیگر فرنچایزها از جمله Assassin’s Creed، Far Cry و Rainbow Six را هم دارد. با این وجود، مهم‌ترین وظیفه او در شرکت پیرامون دو نسخه آخر Splinter Cell یعنی Conviction و Blacklist به عنوان کارگردان خلاق بوده است.

هنوز مشخص نیست که بلاند در تیم تحریریه کدام یک از مجموعه‌های شرکت فعالیت خواهد کرد، با این حال حضور مجدد او در کنار تغییرات اخیر داخلی در یوبی‌سافت، یک بار دیگر زمزمه‌ها برای ساخت یک بازی جدید از سری Splinter Cell را پررنگ‌تر می‌کند؛ هرچند حضور او به عنوان یکی از اعضای تیم تحریریه احتمالا به این معنی هم هست که او کارگردانی پروژه جدیدی را انجام نمی‌دهد. باید دید که چندین سال انتظار طرفداران برای عرضه یک ماجراجویی جدید از سم فیشر و سری اسپلینتر سل به چه سرنوشتی منتهی خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.