نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 بهمن 1398
ساعت 20:00

کوجیما پروداکشنز قصد ساخت انیمه، مانگا و بازی‌های کوچک‌تر را دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به صحبت‌های تازه هیدئو کوجیما، Kojima Productions فعالیت‌هایش را به فراتر از ساخت بازی‌های بزرگ گسترش می‌دهد.

نشریه ژاپنی فامیتسو، به تازگی مصاحبه تازه‌ای با هیدئو کوجیما رئیس استودیو کوجیما پروداکشنز، و یوجی شینکاوا به عنوان مدیر تیم طراحی این تیم انجام داده است که در طی آن، اطلاعات جالبی از ادامه راه استودیو پس از ساخت بازی Death Stranding فاش می‌شود. در جریان این مصاحبه، کوجیما فاش کرده که در کنار ساخت بازی‌های بزرگ، او مایل است بازی‌های کوچک‌تر که صرفا به شکل عرضه دیجیتالی و اپیزودیک منتشر شوند را هم در این استودیو دنبال کند. به گفته او، این به معنای آن نیست که هدف اصلی استودیو یعنی ساخت عناوین بزرگی مثل دث استرندینگ کم‌رنگ شود.

جدای از تمایل به ساخت بازی‌های کوتاه‌تر، کوجیما و شینکاوا هر دو به ساخت محصولات انیمه و مانگا هم تمایل نشان دادند. در این زمینه، شینکاوا ظاهرا طرح‌هایی در زمینه موجودات روباتیک و مکاها هم دارد که ممکن است روزی به پروژه اینمه و مانگا تبدیل شوند. از دید شینکاوا ایده‌آل‌ترین پروژه برای او کار روی یک پروژه مانگا است چون می‌تواند مستقیما در محصول نهایی نقش داشته باشد. در بخش دیگری از مصاحبه، کوجیما یک بار دیگر از علاقه‌اش برای ساختن یک فیلم سینمایی نیز گفت و بعید نیست که در آینده، کوجیما پروداکشنز کار ساخت یک اثر سینمایی را هم پیگیری کند. لازم به ذکر است که کوجیما در گذشته، بارها از علاقه‌اش برای کارگردانی یک فیلم سینمایی پرده‌برداری کرده بود.

بازی دث استرندینگ به عنوان آخرین و تنها محصول فعلی کوجیما پروداکشنز، هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. گفتنی است که نسخه کامپیوتر این بازی نیز قرار است در تابستان آینده عرضه شود. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی Death Stranding در بازی‌مگ، با امتیاز ۸٫۵ را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.