نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 بهمن 1398
ساعت 09:00

نسخه کامپیوتر بازی Resident Evil 3 از قفل Denuvo استفاده می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به محتویات نسخه پی‌سی Resident Evil 3 Remake، این بازی نیز از قفل نرم‌افزاری Denuvo استفاده می‌کند.

طرفداران سری بازی‌های رزیدنت اویل گرچه احتمالا تا آینده‌ای نزدیک خبری از نسخه هشتم این مجموعه را نخواهند شنید، ولی کپ‌کام همچون سال ۲۰۱۹ در سال جدید نیز اقدام به انتشار یک بازی ریمیک از عناوین کلاسیک این سری می‌کند. با توجه به این که حالا حدود دو ماه تا عرضه بازی Resident Evil 3 Remake زمان باقی مانده، اطلاعات بیشتری از محتویاتی که خریداران این بازی دریافت می‌کنند منتشر می‌شود. بازی رزیدنت اویل ۳ که در نمایش‌های خود نشان از یک بازی با کیفیت دارد، قرار است برای کنسول‌های نسل هشتمی و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه شود که در این رابطه، بازیکنان پی‌سی ممکن است از نظر کیفی با مشکلاتی مواجه باشند. این موضوع از این نظر است که براساس یک بررسی، مشخص شده که این بازی قرار است از قفل نرم‌افزاری و ضد سرقت دنوو (Denuvo) استفاده کند.

با توجه به بررسی انجام شده از طریق صفحه فروشگاه Steam بازی Resident Evil 3 Remake، فایل‌های مربوط به نرم‌افزار ضد سرقت بحث‌برانگیز و پر انتقاد Denuvo نیز بخشی از محتویات دریافتی برای اجرای بازی در PC می‌باشد. لازم به ذکر است که کاربران استیم همواره به خاطر مشکلات مختلفی که بازی‌های استفاده کننده از این نرم‌افزار، از جمله کاهش کیفیت و ... داشته انتقاد کرده‌اند. در این زمینه، ذکر این نکته نیز ضروری است که بازی قبلی کپ‌کام یعنی Resident Evil 2 نیز در زمان عرضه پی‌سی از این قفل استفاده می‌کرد که درنهایت پس از یک سال، این شرکت تصمیم به حذف کردن نرم‌افزار از پکیج بازی گرفت.

بازی Resident Evil 3 Remake قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.