نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 بهمن 1398
ساعت 20:00

خرید Insomniac یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های شان لیدن بوده است

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رئیس پیشین استودیوهای جهانی سونی، تصاحب استودیو Insomniac Games را از جمله بزرگ‌ترین دستاوردهای خود دانسته است.

شان لیدن (Shawn Layden) با وجود آن که چند ماه پیش و پس از پنج سال، از مدیریت استودیوهای جهانی سونی کناره‌گیری و جای خود را به هرمن هولست (Hermen Hulst) داده است، همچنان در تعریف و تمجید از عناوین مختلف انحصاری سونی در توییتر فعال است و برای مثال، به تازگی درباره بازی در صف عرضه نزدیک استودیو Media Molecule یعنی Dreams اظهارنظر کرده بود. او در همین رابطه، به تازگی پست تازه‌ای منتشر کرده و یک بار دیگر بابت اضافه شدن استودیو Insomniac Games به جمع تیم‌های بازیسازی فرست پارتی سونی اظهار خوشحالی کرده است. Insomniac Games سازنده بازی‌هایی نظیر Ratchet and Clank و Spider-Man است که در سال ۲۰۱۹ توسط سونی تصاحب شد.

شان لیدن پیرامون اضافه شدن اینسامنیاک به استودیوهای جهانی سونی، گفته که این توافق درواقع یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهایی بوده که نه فقط در زمان تصدی پست ریاست استودیوهای جهانی، بلکه در کل مدت زمان حضور در مجموعه پلی‌استیشن موفق به کسب آن شده است. شما در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید:

این طور به نظر می‌رسد که یک عمر گذشته است. با این حال، یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهایی که در زمان حضور در پلی‌استیشن خود را به خاطر نقش داشتن در آن خوش‌شانس می‌دانم. دستاوردی که بسیار عالی و بسیار درست هم بود. اینسامنیاکی‌ها! همچنان به سمت عظمت حرکت کنید...

با توجه به اینکه بازی Spider-Man اینسامنیاک یکی از پرفروش‌ترین عناوین تاریخ PS4 است، بدیهی است که بیشتر گمانه‌زنی‌ها درباره پروژه بعدی استودیو مربوط به ساخت دنباله برای آن بازی باشد. با این حال این استودیو، عناوین محبوب دیگری نظیر Ratchet and Clank را هم دارد که اتفاقا طرفداران پلی‌استیشن، درخواست‌های زیادی برای ساخت یک نسخه جدید آن دارند. به علاوه سونی مدتی پیش تایید کرد که آن‌ها حالا مالکیت عنوان تجاری Sunset Overdrive را هم پس از خرید اینسامنیاک بدست آورده‌اند؛ عنوانی که اصالتا به صورت انحصاری ایکس‌باکس وان منتشر شده بود. با توجه به اینکه استودیو در ساخت IP های جدید نیز کاملا موفق نشان داده است، مشخص شدن پروژه بعدی Insomniac Games می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین خبرها برای طرفداران پلی‌استیشن باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.