نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 16 بهمن 1398
ساعت 16:00

سونی رسما وبسایت PS5 را راه اندازی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی سرانجام با راه‌اندازی وب‌سایت رسمی PlayStation 5 اطلاعات اندک و جدیدی را به اشتراک گذاشته است.

سونی در میانه سال ۲۰۱۹، رسما کنسول نسل بعدی و جانشین برای PS4 را تایید کرد. این گزارش البته به صورت رونمایی رسمی نبود، و صرفا برخی جزئیات مهم کنسول نظیر بهره‌گیری از هاردهای SSD، استفاده از تکنولوژی Ray-Tracing، کنترلرهای پیشرفته و ... به اشتراک گذاشته شد. با توجه به اطلاعیه‌های بعدی، عنوان رسمی کنسول یعنی PlayStation 5، تاریخ عرضه برای تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ و در ادامه لوگوی این کنسول نیز رونمایی گردید. با وجود این استراتژی اطلاع‌رسانی، هنوز جزئیات بسیار زیادی از کنسول ناگفته مانده و با توجه به الگوی رفتاری سونی در معرفی کنسول فعلی یعنی PS4، بسیاری منتظر رونمایی کنسول جدید در ماه جاری میلادی - فوریه - هستند. در همین رابطه، سونی اخیرا یک صفحه فرود جدید مخصوص کنسول بعدی خود راه‌اندازی کرده است.

در وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن 5، البته شاهد یک اطلاعیه هستیم که ممکن است باعث ناامیدی طرفداران شود و آن هم، اشاره به این موضوع است که سونی «هنوز کاملا آماده رونمایی PS5 نیست». شما در ادامه این بیانیه را مشاهده می‌کنید:

ما به تازگی شروع به منتشر کردن ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای از PlayStation 5 کرده‌ایم که می‌توانید انتظار آن‌ها را روی کنسول جدید داشته باشید. با این وجود، ما هنوز کاملا آمادگی این را نداریم که از کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن رونمایی کنیم. در خبرنامه زیر ثبت‌نام کنید تا در میان اولین افرادی باشید که خبرهای مرتبط با تاریخ عرضه PS5، قیمت PS5 و بازی‌های هنگام عرضه PS5 را دریافت می‌کنند.

سونی غیر از راه‌اندازی رسمی این وب‌سایت، اخیرا در یک اظهارنظر رسمی گفته بود که آن‌ها هنوز پیرامون قیمت نهایی کنسول بعدی به جمع‌بندی نرسیده‌اند؛ قیمتی که ظاهرا قرار است از قیمت کنسول رقیب یعنی XBox Series X مایکروسافت تاثیر بپذیرد. باید دید که سونی درنهایت در چه زمانی خبرهای تازه‌تر پیرامون موارد ذکر شده در وب سایت را منتشر خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.