نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 19 بهمن 1398
ساعت 20:00

احتمالا یک بازی جدید Crash Bandicoot برای موبایل در حال ساخت است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر یک درز اطلاعاتی تازه، خبر از ساخته شدن یک بازی جدید از سری Crash Bandicoot در پلتفرم موبایل دارد.

اخیرا یک پروژه مرتبط با سری Crash Bandicoot لیک شده که نشان می‌دهد این باندیکوت محبوب و قدیمی صنعت بازی، ممکن است به زودی به پلتفرم موبایل بیاید. منبع اولیه این درز اطلاعاتی که یک آگهی تبلیغاتی فیسبوک بوده است، به یک تصویر هنری از یک بازی جدید موبایل در مجموعه Crash Bandicoot اشاره دارد. این تصویر گرچه حالا حذف شده، ولی توسط برخی کاربران در توییتر بازنشر شده که در آن، لوگوی استودیو King، سازنده بازی موبایلی محبوب Candy Crush Saga نیز دیده می‌شود. گفتنی است که استودیو King و مالکیت تجاری سری Crash Bandicoot هر دو دراختیار اکتیویژن قرار دارد.

با توجه به تصاویر، به نظر می‌رسد که شخصیت کرش در این بازی به صورت دائم درحال دویدن در جریان هر مرحله است، و بازیکن امکان انجام عملیات‌هایی نظیر پرش، چرخیدن یا حرکت به طرفین و شکستن جعبه‌ها و جمع‌آوری میوه‌های wumpa در مسیر را دارد. شما در ادامه یکی از این تصاویر را مشاهده می‌کنید.

crash mobile 2

نکته جالب دیگر اینکه ظاهرا اطلاعات اولیه از بازی در صفحه تست کمپانی در app store نیز برای مدتی کوتاه منتشر شده بود که درحال حاضر البته حذف شده است. براساس تصویری که کوتاکو از این صفحه برداشت کرده، جزئیات جالبی نظیر تایید بازی موبایل Crash Bandicoot و ماهیت مرحله‌ای و دویدن مستمر این شخصیت دیده می‌شود.

در صورتی که سرانجام چنین بازی موبایلی منتشر شود، این خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد که اکثر طرفداران، درخواست ساخته شدن یک بازی جدید از این سری برای پلتفرم‌های کنسولی یا PC را دارند. لازم به ذکر است که در گزارش مالی اخیر اکتیویژن، مدیرعامل این شرکت ساخته شدن بازی‌های ریمستر بیشتر از فرنچایزهای کلاسیک را تایید کرده بود و البته، اشاره داشت که حالا فرصت ساخت آثار خلاقانه و جدیدتری هم در داخل این مجموعه‌ها به وجود آمده است. به هر ترتیب برای تایید نهایی این خبرها باید منتظر خبرهای رسمی‌تر از جانب ناشر این سری بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.