نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 بهمن 1398
ساعت 18:00

بازی بعدی Hangar 13 در طول چند ماه آینده معرفی می‌شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به گزارش مالی اخیر، در طول چند ماه آینده می‌توان منتظر بازی‌های بعدی استودیو Hangar 13 و 2K Silicon Valley بود.

شرکت Take Two Interactive اخیرا اقدام به برگزاری جلسه گزارش مالی سه ماهه این کمپانی کرد که در طی آن، اطلاعاتی مهم و جالبی نظیر رسیدن مجموع فروش بازی Red Dead Redemption 2 به ۲۹ میلیون نسخه منتشر شد. پیرامون بازی‌های بعدی استودیوهای زیرمجموعه تیک تو، مدیرعامل این شرکت گفته بود که طرفداران می‌توانند ظرف چند ماه آینده، انتظار معرفی بازی‌های جدید از مهم‌ترین فرنچایزهای شرکت را داشته باشند. پیرامون بازی‌های بعدی، درحال حاضر این را نیز می‌دانیم که انتشار نسخه جدید از سری BioShock هم در آینده نزدیک کم بعید است.

در همین رابطه، یک کاربر توییتر اخیرا با اشاره به نسخه‌ای از گزارش مالی تازه تیک تو گفته که در آن به بازی بعدی استودیو Hangar 13 نیز اشاره شده است. در این رابطه، آخرین محصول Hangar 13 بازی جهان باز و جنایی Mafia 3 بود که در زمان عرضه، علیرغم دریافت بازخوردهای نسبتا ضعیف ولی درنهایت با فروش بسیار خوبی هم مواجه شده بود. با در نظر گرفتن این گزارش، حالا می‌توان گفت که معرفی Mafia 4 در طول چند ماه آینده یک احتمال کاملا جدی خواهد بود.

نکته دیگر در این پست توییتری، اشاره به بازی جدیدی از استودیو 2K Silicon Valley نیز هست؛ تیم تازه‌تاسیسی که توسط موسس اولیه Sledgehammer Games یعنی Michael Condrey تشکیل شده و گمانه‌زنی‌های چندانی در رابطه با پروژه جدید آن‌ها وجود ندارد. در هر صورت این خبر خصوصا برای طرفداران مجموعه بازی‌های مافیا جالب‌توجه هست و باید منتظر ماند و دید که بازی بعدی استودیو Hangar 13 در چه زمانی رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.