نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 30 بهمن 1398
ساعت 18:00

رویداد PlayStation Player Celebration به زودی برگزار می‌شود

3.75 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی به زودی یک رویداد طرفدار-محور برای تکمیل چند چالش و اختصاص پاداش به بازیکنان برگزار خواهد کرد.

سونی و پلی‌استیشن، به تازگی از رویداد طرفدار محور جدیدی به نام The PlayStation Player Celebration رونمایی کردند که قرار است در میان بازیکنان و طرفداران پلتفرم پلی‌استیشن برگزار شود. این چالش‌ها نیز بیش از هر چیز روی دو موضوع تاکید دارند و آن انجام بازی‌های جدید و کسب تروفی در آن بازی‌ها است. در این رویداد که به مناسبت ششمین سال از عمر پلی‌استیشن 4 برگزار می‌شود، بازیکنانی که تمایل به شرکت در چالش‌ها را دارند ابتدا نیاز به ثبت نام خواهند داشت تا مدت زمان تجربه بازی‌ها و شمارش تروفی‌های کسب شده توسط آن‌ها شروع شود. در پایان این رویداد، سونی به بازیکنان حاضر در چالش‌ها نیز پاداش‌های مختلفی اختصاص خواهد داد.

دو راه برای مشارکت در تکمیل چالش‌ها وجود دارد که شامل تجربه حداقل یک بازی متفاوت به میزان حداقل یک ساعت در روز و همچنین کسب تروفی‌های جدید در هر روز خواهد بود. در صورتی که بازیکن یک ساعت از یک بازی متفاوت را تجربه کند، یک بازی به مجموع بازی‌های یک چالش اضافه کرده و یا با کسب تروفی در بخش مجموع تروفی‌ها نیز امکان مشارکت دارد. لازم به ذکر است که از هر بازیکن تنها ۶ تروفی در یک روز پذیرفته می‌شود و این میزان برای بازی‌های چندنفره دو برابر خواهد بود.

در اولین چالش این رویداد که از روز ۲۴ فوریه (۵ اسفند) شروع می‌شود، مجموع همه بازیکنان ثبت‌نام کرده باید درنهایت بتوانند ۱۲۵ هزار بازی و ۵۰۰ هزار تروفی ثبت کنند. در صورتی که این چالش توسط بازیکنان تکمیل شود، همه مشارکت‌کنندگان در چالش به عنوان پاداش یک پوسته یا تم PS4 و آواتارهای مخصوص PSN پاداش می‌گیرند. در ادامه نیز دو چالش دیگر نیز برگزار می‌شود که با تکمیل هر چالش، همه مشارکت‌کنندگان پاداش‌های مشابه اما ویژه‌تری هم دریافت خواهند کرد.

در پایان و حتی اگر هیچ کدام از چالش‌ها تکمیل هم نشوند، همه بازیکنان حاضر و ثبت نام کرده در رویداد شانس برنده شدن یک بسته فیزیکی ویژه PlayStation را البته پس از یک «چالش پرسش و پاسخ پلی‌استیشنی» پیدا خواهند کرد. این بسته، شامل مجموعه کدهای دیجیتالی برای کسب تعدادی از بزرگ‌ترین بازی‌های PS4، یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری فروشگاه پلی‌استیشن و همچنین یک تندیس بزرگ با ظاهر تروفی‌های پلاتینیومی پلی‌استیشن که یک شناسه PSN روی آن حکاکی شده به بازیکن برنده تعلق می‌گیرد. چالش مربوط به این رویداد نیز در روز ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) برگزار می‌شود.

سونی پیش از این نیز اعلام کرده بود که مایل است در ادامه سال ۲۰۲۰، رویدادهای طرفدار محوری را برای یک سال جشن گرفتن درکنار طرفداران پلی‌استیشن برگزار کند و به نظر می‌رسد که این چالش یکی از اولین موارد از این دست باشد. جدای از موفقیت پلی‌استیشن 4، طرفداران اما این روزها احتمالا بیش از هر چیز دیگر منتظر خبرهای بیشتر از کنسول PlayStation 5 هستند و باید دید که این پلتفرم جدید، درنهایت در چه زمانی رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.