نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 اسفند 1398
ساعت 09:00

ویژگی های جدید گیم‌پلی در تریلر اخیر Resident Evil 3 معرفی شدند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در ویدیو گیم‌پلی تازه از Resident Evil 3 Remake، ویژگی‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی و دشمنان نمایش داده می‌شود.

با در نظر گرفتن اینکه تنها حدود یک ماه تا عرضه بازی Resident Evil 3 Remake زمان باقی مانده، کپ‌کام اخیرا اقدام به اشتراک‌گذاری اطلاعات زیادی از بازی کرده است. در این رابطه، PlayStation Access که درواقع کانال یوتیوبی رسمی PlayStation UK محسوب می‌شود ویدیویی از بازی منتشر کرده که بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد. راوی در توضیح ویدیو به این نکته اشاره کرده که آن‌ها این شانس را پیدا کردند تا بخش‌هایی از بازی را تجربه کنند و ویدیو اخیر نیز براساس همین پیش‌نمایش بوده است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

پیرامون ویدیو، یکی از مهم‌ترین نکات مربوط به ضدقهرمان اصلی بازی یعنی Nemesis است که از روش‌های مختلفی برای از بین بردن «جیل ولنتاین» استفاده می‌کند. این هیولا به شکل محسوسی بزرگ‌تر و باهوش‌تر از Mr. X از بازی رزیدنت اویل 2 است و مثل نسخه اورجینال، سرعت بسیار بالا و عنصر غافلگیری را هم در حضورهای خود نشان می‌دهد. جدای از تایید بازگشت برخی دیگر از هیولاهای سخه اورجینال، شخصیت اصلی بازی یعنی جیل ولنتاین نیز مکانیک‌های کاملا جدیدی نسبت به کاراکترهای بازی Resident Evil 2 دراختیار دارد. مهم‌ترین ویژگی جیل، امکان جاخالی دادن یا Dodge است که از نسخه اورجینال بازی برگشته و در یک تغییر جالب، جیل پس از جاخالی دادن موفق یک فرصت کوتاه slow-motion را برای هدف‌گیری و کشتن دشمن هم پیدا می‌کند.

در دیگر اطلاعات تاره کپ‌کام که در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر شده، سازندگان توضیحات دیگری نیز به اشتراک گذاشته‌اند. پیرامون بازسازی شهر راکون، سازندگان گفته‌اند که این شهر حالا بسیار بزرگ‌تر از تجربه گردش در بازی اورجینال است و در زمینه طراحی به شکل دراماتیکی از نو بازسازی شده است. این شامل کوچه‌ها و خیابان‌های عریض‌تر، مناطق و محوطه‌های بزرگ‌تر، سکانس‌ها و لوکیشن‌های کاملا جدید و ... می‌شود. پیرامون روند گیم‌پلی نیز سازندگان گفته‌اند که جیل مثل نسخه اورجینال، باید از شهر پر از زامبی راکون سیتی فرار کند، ولی این یک فرار ساده نخواهد بود و او در این مسیر از جهات مختلف یک روند تکاملی را طی خواهد کرد. گفتنی است که این بازی نیز مثل Resident Evil 2، امکان انتخاب درجات سختی را هم می‌دهد که برای مثال حالت Assist Mode، جدای از دشمنان ضعیف‌تر و کسب منابع بیشتر، بازیکن یک اسلحه assault rifle هم دریافت می‌کند و سطح سلامتی او هم به تدریج به شکل خودکار بازیابی می‌شود.

بازی Resident Evil 3 قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.