نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 05 فروردين 1399
ساعت 09:00

امکان تکمیل Resident Evil 3 تنها با استفاده از چاقو وجود دارد

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام تایید کرده که بازیکنان می‌توانند بازی Resident Evil 3 Remake را تنها با استفاده از چاقو نیز تکمیل کنند.

حدود ۱۰ روز دیگر طرفداران سری رزیدنت اویل و همچنین ژانر وحشت-بقا، شاهد عرضه رسمی بازی Resident Evil 3 Remake هستند؛ عنوانی که مشابه فرمول‌های استفاده شده در بازی ریمیک سال گذشته Resident Evil 2، به احیای یکی دیگر از عناوین این سری بازی‌های قدیمی می‌پردازد. این سری بازی‌ها، حالا تقریبا ۲۵ سال عمر دارند و البته در طول این مدت، بازی‌های این مجموعه تغییر و تحولات بسیار زیادی را هم شاهد بودند. یکی از ویژگی‌هایی که عناوین کلاسیک این سری داشتند، امکان تکمیل کردن برخی بازی‌ها تنها با استفاده از اسلحه چاقو بود. با این وجود، در نسخه‌های جدید و خصوصا در بازی ریمیک Resident Evil 2 عملا امکان تکمیل کردن آن‌ها صرفا با استفاده از چاقو وجود نداشت. در این رابطه، کپ‌کام اخیرا تایید کرده که امکان تکمیل بازی صرفا با چاقو، مجددا در Resident Evil 3 remake به این سری بازگشته است.

با توجه به مصاحبه اخیر پیتر فابیانو تهیه‌کننده این بازی، او تایید کرده که برخی بازیسازان در تست‌های خود موفق به تکمیل بازی Resident Evil 3 صرفا با استفاده از چاقو و بدون استفاده از سلاح‌های گرم نیز شده‌اند و بنابراین امکان تکمیل این بازی در حالت knife-only وجود خواهد داشت. درواقع با توجه به اینکه برخلاف بازی ریمیک RE2، استفاده از اسلحه چاقو در Resident Evil 3 remake بدون محدودیت است و عملا یک آیتم بی‌نهایت محسوب می‌شود، امکان تکمیل بازی تنها با همین چاقو به وجود آمده است. در بازی Resident Evil 2 سال گذشته، هر مرتبه استفاده از اسلحه چاقو باعث صدمه دیدن آن می‌شد و عملا هر چاقو حداکثر سه مرتبه قابل استفاده بود، مکانیک گیم‌پلی که در Resident Evil 3 تکرار نشده است.

بازی Resident Evil 3 در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.