نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 12 فروردين 1399
ساعت 15:00

انتشار مجله رسمی Xbox متوقف شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به یک گزارش، شماره اخیر نشریه قدیمی Official Xbox Magazine در واقع آخرین نسخه منتشر شده از OXM بوده است.

با درنظر گرفتن گزارش اخیر یوروگیمر، انتشارات Future Publishing مستقر  در لندن به صورت رسمی نشریه قدیمی «مجله رسمی ایکس‌باکس» را تعطیل کرده است. لازم به ذکر است که نشریه Official Xbox Magazine در میان شش نشریه‌ای از این انتشارات و تنها نشریه مرتبط با گیمینگ بوده که از این پس با توقف چاپ مواجه می‌شوند.

مجله رسمی ایکس‌باکس، یکی از قدیمی‌ترین نشریه‌های مرتبط با صنعت بازی است که از زمان عرضه اولین کنسول ایکس‌باکس در سال ۲۰۰۱ کار خود را شروع کرده بود و از آن زمان تا هفته اخیر، به شکل مرتب چاپ می‌شد. این نشریه خصوصا در زمان عرضه دو کنسول جدیدتر Xbox 360 (پاییز ۲۰۰۵) و Xbox One (پاییز ۲۰۱۳) مطالب و طرح‌های ویژه‌ای مرتبط با نسل‌های جدید این کنسول داشت و به این ترتیب دیگر امکان انتشار چنین نسخه‌هایی در زمان عرضه کنسول بعدی Xbox Series X را پیدا نمی‌کند. آخرین نسخه این نشریه که هفته پیش منتشر شد، طرح روی جلد خود را به بازی در صف عرصه Resident Evil 3 Remake اختصاص داده بود که در تصویر کاور همین خبر نیز دیده می‌شود. شما در ادامه بیانیه‌ای که در این ارتباط منتشر شده را مطالعه می‌کنید:

درحال حاضر مثل اکثر شرکت‌های دیگر، ما نیز خود را در شرایطی می‌بینیم که مجبور به اتخاذ تصمیم‌های سخت هستیم.  ما وطیفه داریم که نسبت به همه کارمندان خود در این بازه زمانی اهمیت قائل شویم و تمرکز ما حفاظت از این تجارت، برای کارمندان و مشتریانمان است. ما در این زمینه چند تصمیم از جمله مرخص کردن تعدادی از کارمندانمان و رساندن تعداد به حداقل و کاهش دستمزد برای کارمندان ارشد و اجرایی شدیم. این تصمیم‌ها در نهایت به تجارت ما در حوزه نشریات منتهی شده است، جایی که ما از نظر داشتن جامعه مخاطبان آنلاین برای آن‌ها و گردش درآمدها در وضعیت خوبی قرار داریم و این بخش‌ها، همچنان به ادامه سرویس به مخاطبان ادامه می‌دهند.

انتشارات Future Publishing جدای از این شش نشریه که به شکل کامل تعطیل شدند، کنترل تعداد زیادی دیگر از رسانه‌های مرتبط نظیر Edge، PlayStation Official Magazine UK، PC Gamer، Kotaku UK و GamesRadar+ را هم دراختیار دارد که ظاهرا این رسانه‌ها نیز در جریان تصمیمات اخیر کمپانی با مشکلات زیادی مواجه شدند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.