نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 18 فروردين 1399
ساعت 09:00

احیای سری Fatal Frame به نینتندو بستگی دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تهیه‌کننده سری Fatal Frame پس از شش سال خاموشی این مجموعه، احیای آن را به نظر نینتندو مرتبط می‌داند.

سری بازی‌های ژانر وحشت-بقای Fatal Frame، از حدود شش سال قبل به این سو شاهد معرفی عنوان جدیدی نبوده است و گرچه سازندگان در این مدت سکوت مطلق پیشه کردند، ولی طرفداران همیشه امیدوار به احیای این مجموعه هستند. با توجه به اینکه مدتی قبل، Keisuke Kikuchi تهیه‌کننده سری به ساخت یک بازی جدید برای پلتفرم سوییچ علاقه نشان داد، او به تازگی در مصاحبه‌ای جدید، گفته که نینتندو به عنوان ناشر این مجموعه حتما باید با ساخت بازی جدید موافقت کند و سازندگان به تنهایی نمی‌توانند چنین تصمیمی بگیرند.

حتی اگر من این امیدواری‌ها را داشته باشم، این یک مجموعه بازی است که توسط نینتندو برای ما منتشر می‌شود و من فقط بخش تولید و ساخت آن را برعهده دارم. بنابراین اگر من بگویم که قصد دارم یک بازی دیگر بسازم، این به آن معنا نیست که واقعا چنین اتفاقی خواهد افتاد.

درارتباط با Fatal Frame 2 و 4، نینتندو حق نشر آن‌ها را برعهده داشت و ما تصمیم‌گیر نهایی برای سری نیستیم. یک عامل دیگر نیز وجود دارد که من عملا این روزها نظارت روی تیم Gust (سازنده بازی در صف عرضه Fairy Tail) را برعهده دارم. تامین نیازهای اعضای تیم و خطوط تولید در یک بازه زمانی کوتاه می‌تواند کار بسیار سختی باشد اما در طولانی مدت، من هیچ وقت ایده ساخت یک بازی جدید Fatal Frame را از یاد نبردم. بنابراین حداقل برای کوتاه مدت، چنین ایده‌ای واقع‌گرایانه نیست.

با توجه به این صحبت‌ها، مشخص است که تا جایی که به سازندگان سری ارتباط دارد، آن‌ها کاملا مشتاق ساخت یک بازی جدید Fatal Frame هستند، با این حال تصمیم نهایی برعهده نینتندو است که حق نشر مجموعه را دراختیار دارد. با توجه به جامعه طرفداران و درخواست‌های زیادی که در این ارتباط وجود دارد، باید دید که نینتندو سرانجام در چه زمانی متقاعد به این کار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.